Tuesday, 09 August 2011

AOL se Q2: Globale advertensie-inkomste ten slotte weer, netto verlies Narrows

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/FeWCfxp3Z9Y/:
aollogo

Toegang tot die Internet, inhoud en aanlyn-advertensies AOL (wat ook besit TechCrunch) vanoggend berig sy verdienste vir die tweede kwartaal van die jaar.

AOL berig 'n netto verlies van $ 11,8 miljoen, in vergelyking met' n jaar gelede verlies van 'n bietjie meer as $ 1 miljard, wat ingesluit het' n groot waardedaling van klandisiewaarde lading en 'n hoër herstruktureringskoste.

Totale inkomste het op $ 542,2 miljoen, 8% in vergelyking met die 2de kwartaal van 2010. Intekengelde het 'n ander - al is dit verwag - wat getref is met' n afname van 23 persent.

Egter advertensie-inkomste (uiteindelik) met 5% gegroei tot $ 319 miljoen na 'n wese plat Q1 2011, in die besonder ten spyte van die impak van die AOL se uitgang van sekere lande en bedrywighede in die afgelope tyd, met 'n vertoon advertensies op 'n ordentlike 14 persent.

In 'n verklaring, AOL Tim Armstrong , uitvoerende hoof, sê die maatskappy se terugkeer na die globale advertensies groei vir die eerste keer sedert 2008 is nog 'n "betekenisvolle stap vorentoe in die terugkeer van die AOL-handelsmerk.

Gedeeltelik verrekening van die advertensie-inkomste groei was 'n afname in die soek-en kontekstuele inkomste van $ 17,6 miljoen, het die maatskappy gesê.

AOL hoogtepunte die Huffington Post Media Groep, wat die aantal unieke besoekers sien oortref 30 miljoen ("en die New York Times") in Mei 2011, volgens comScore. Gebruikers kommentaar op die Huffington Post vir Q2 verbygesteek 12 miljoen, en het onlangs bedek 100 miljoen sedert dit begin is.



Maatskappy:
AOL
IPO:
NYSE: AOL

AOL is 'n globale reklame-gesteunde Web maatskappy, met vertoon advertensies netwerk in die VSA,' n aansienlike wêreldwye gehoor, en 'n suite van die gewilde Web handelsmerke en produkte. Die maatskappy se strategie ...

Leer meer

No comments:

Post a Comment