Tuesday, 09 August 2011

Bloomspot verhoog $ 40 miljoen vir hul plaaslike lopende model werk te bewys - en hulle waarborg dit doen

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/VdauIm1R488/:
5A5 Private Offer2

Met Groupon op die rand van die gang van die publiek, en Google, Facebook, en net oor almal wat opruk om die idee te kopieer, is daar geen twyfel dat die model 'n groot treffer met die verbruikers is. Maar daar is nog 'n paar vrae as net hoeveel dit help om die besighede wat die handel. Dit is in wese 'n verlies leier model, sodat die sukses statistieke kan lastig wees om akkuraat te meet . Bloomspot het 'n op hierdie model gebaseer rondom sukses - vir beide handelaars en kliënte. En beleggers koop in dit big time - op die wysie van 'n nuwe $ 40 miljoen in befondsing.

Om duidelik te wees, Bloomspot nie Orient hulself rondom groep behandel. Inteendeel, hulle fokus op die aanbiedings van hoë gehalte handelaars soek om met hul beste kliënte. Sê 'n ander manier, het hulle is nie op soek handel te stuur na die massas, is hulle op soek na sekere verskaffers te koppel met (hopelik) lojale verbruikers. Die aanbiedings wat hulle bedien is hoogs maat vir spesifieke belange en demografie. En weer, hulle glo dat hulle nou vasgespyker het die model wat sal werk.

"Ons het die lus op die model het gesluit, "Jasper Malcomson, Bloomspot se uitvoerende hoof, en mede-stigter, sê vir ons . Die sleutel, is data.

Bloomspot kry toestemming van beide hul gebruikers en verkopers om na te kyk en die kredietkaart data wat gebruik word op plekke waar Bloomspot is die bestuur van 'n aanbod te analiseer. Dit laat hulle toe om nie net te sien dat 'n aanbod gebruik, maar hoe dit gedoen het in terme van die ondernemer verkoop van ander produkte aan die kliënt. Ja, hulle soek om te sien as die "verlies leier" is eintlik 'n "verlies leier", of eintlik net' n "verlies". Hulle wat dan teenwoordig is hierdie data terug na die verkopers in 'n volledig deursigtige wyse. ( Hier is 'n voorbeeld van hoe dat die data wat lyk soos , natuurlik anoniem sodat dit kan gemaak word in 'n monster.)

Maar hier is die werklike sleutel: Bloomspot gebruik hierdie inligting om te voorspel hoeveel 'n kliënt met' n handelaar wat op grond van die aanbod gaan spandeer. En hulle waarborg 'n sekere vlak van winsgewende spandeer. As die aanbod nie lei tot Bloomspot maak die verskil van hul eie kommissie. Met ander woorde, die ondernemer kan regtig nie verloor nie.

Bloomspot is gemaklik genoeg in hul model om dit te doen (so goed soos om die data volledig deursigtige). Hulle het hul spesifieke hoë-gehalte bied vir maande nou is hardloop, sodat hulle het die inligting al om dit net so wel terug. Hulle glo dat hulle sal in staat wees om akkurate voorspel hoeveel bykomende uitgawes vir 'n aanbod sal stuur om' n ondernemer.

Goed, maar hoekom sou 'n kliënt gaan saam met hierdie - die gebruik van hul kredietkaart inligting? Omdat Bloomspot bied hulle 'n aantal voordele vir deelname. Eerste van alles, as jy koop 'n Bloomspot gebruik, dan bied dieselfde kredietkaart met die handelaar, sal Bloomspot gee jy 25% terug op jou volgende aanbod aankoop. Tweedens, die voortgesette gebruik van die kredietkaart draai dit in wese in 'n lojaliteit kaart vir jou. Dit help Bloomspot toon sekere verskaffers dat jy 'n "groot beskermheer" wat moet' n spesiale aanbod kan kry nie, anderkant die kinders aan die publiek aangebied.

"Al hierdie is die mees kragtige wanneer dit nie net oor spaargeld," sê Malcomson. "Dit is 'n erkenning stelsel. Op 'n manier, is dit minder oor kortings en besparings, en meer oor die erkenning en status, "sê hy, en let op dat plekke soos Las Vegas, dit doen vir dekades nou. As jy spandeer 'n baie geld dobbel,' n casino comp ander dinge vir jou sal bring. "Op baie maniere, dit is exa

No comments:

Post a Comment