Sunday, 31 July 2011

Nog Airbnb slagoffer vertel sy storie: "Daar was oral Meth Pype"

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/_qg5oW7nCMA/:

Hierdie laaste week het ons almal het in angs, soos die storie ontvou oor 'n Airbnb gebruiker wat 'n maand gelede haar huis geplunder .

Anders as die byvertoning van ons in die storie gesleep kry nie, het dit gelyk te wees kronkel af gister . Die maatskappy blyk te wees buig agteroor om die slagoffer te vergoed en die ander van haar blog boodskappe waar sy skryf oor hoe bang sy is nog haweloses en geskud ná die beproewing vermy.

Nou is nog 'n slagoffer is na vore te kom.

Troy Dayton het die eerste keer geskryf het oor hoe sy Oakland huis is gehuur deur 'n meth verslaafde met' n gesteelde identiteit in 'n comment op een van ons poste oor die maatskappy. Ek gekontak Troy en ons vandag per telefoon gepraat het oor wat gebeur het. Sy situasie is baie soortgelyk aan EJ se.

Hier is Troy se oorspronklike kommentaar:

Iets baie soortgelyke ongeveer 2 maande gelede met my gebeur het.

Benewens waardevolle items gesteel is, het die diewe / verslaafdes het duisende dollars van bisarre skade aan my gehuurde huis en het dit besaai met meth pype. Hulle was identiteit diewe, en al my persoonlike inligting is gestrooi oor. Verdere ondersoek van my eie het my gelei het om te bewys dat die mense nie net diewe, maar is ook gevaarlik. Ek ook vir my eie veiligheid gevrees het en sou bly nie by my huis vir 'n geruime tyd.

Ek het 'n soortgelyke probleem met lukraak kommunikasie van die mense op AirBnB. Ek het hulle verskeie geleenthede te maak vir my 'n gelukkige kliënte wat hulle gedoen het, maar dan hul aanbod teruggetrek nadat hulle was swak kommunikasie tussen die span. Soms dae het deur sonder om te hoor van enigiemand, terwyl ek besig was vrees-geteisterde, totaal gedisoriënteerd en kwaad. Dit was amper die mees absurde kliëntediens krisis kan 'n mens ooit kan dink. Maar ek is een pieperig wiel, en ons het uiteindelik 'n aangename oplossing wat ek was oor die algemeen tevrede met.

Ek het sedert my plek gehuur en in ander se huise gebly van airbnb.

Hier is wat ek geleer het: as jy jou huis verhuur, is daar 'n beperking op hoe baie AIrbnb kan doen om jou te beskerm. Dit is nie hulle skuld nie, maar dit is hulle skuld dat hulle met die up-speel hoeveel hulle beskerm en bagatelliseren wat mense moet doen om hulself te beskerm. Aan die einde van die dag jy is verhuur aan 'n vreemdeling. Jy moet daar gaan ID's en telefoonnommers om seker te maak dit ooreenstem met. Ek vra vir 'n skakel na' n sosiale netwerk-webwerf soos LinkedIn, FB, of couchsurfing indien daar nie geloofwaardig getuigskrifte op AirBnb nie. Ek wil met hulle gesels oor die telefoon voor te stem om vir hulle te huur. As ek hierdie dinge gedoen het, sou die mense wat my huis verwoes het nooit gemaak het.

Ook, gaan met jou gut. My gut sê iets nie reg was oor die mense wat my plek gehuur nie, maar ek het nie geweet hoe om daardie gevoel te hanteer nie en was nie seker hoe airbnb sou behandel my of hulle het, het ek vir hulle gesê ek wou nie hulle te bly, selfs nadat hulle dit bespreek het.

Hier is 'n manier Airb'nb kan draai dit in' n ander inkomstestroom: meeste huur versekering dek nie, want jy is in wese onderverhuring. As groot diefstal en skade is net so skaars soos Air BNB sê dit is, wat ek glo waar is, dan moet hulle in staat wees om 'n groot versekeringspolis maat net vir hul kliënte wat hulle kan verkoop vir' n addisionele fooi aan die huurders te kry.

Ook, as kort termyn verhuur soos 'n hotel word meer algemeen en ander webtuistes beweeg op Airbnb hulle gaan meer waarde aan hulle' n baie hoë fooie te regverdig, miskien versekering en agtergrond sou 'n goeie toevoeging wees. Natuurlik, as ek was die versekeringsmaatskappy, sou ek dit vereis dat die eienaars van die eiendom wat gehuur word om te dubbel check die ID's van die mense kontrole in om seker te wees dat die agtergrond kontrole is eintlik vir die mense nagaan.

Aan die einde van die dag, dink ek AirBnb, is goed bedoel, maar ek dink hulle sukkel met so 'n vinnige groei en die bestuur en kommunikasie stelsels het nie afgeskaal word as f

No comments:

Post a Comment