Sunday, 31 July 2011

Koop 'n elektriese motor

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/L2pvDowaaw0/:

Hierdie gas-pos is deur die onderneming kapitalistiese David Cowan. Dawid het onlangs 'n Nissan-Leaf gekoop na die motor gaan vir twee jaar.

Na 3.5 jaar, ek het uiteindelik weer by die gemeenskap van motor-eienaars.

Tussen Februarie 2008 en verlede week, was ek motor . Ek leen en gehuurde motors, het die taxi's en Zip motors, en soms biked. Ek het ook bummed 'n baie ritte (baie dankie - julle weet wie julle is). Dit het begin toe die waarborg op my fancy Duitse gas vraat verstryk het, ek het die ding verkoop, en nooit regtig die tyd om rond te kyk vir 'n plaasvervanger - Wie het tyd vir hierdie?

Ek het 'n baie meer opgewonde oor die vooruitsig van die bestuur van' n elektriese sedan, wat groener, potensieel vinniger, makliker om te bedryf, en goedkoper om te brandstof moet gevoel. Belangriker nog, het ek nog nooit tien minute te stop vir gas dood te maak - wat tyd vir hierdie? So ek sit my naam op die lys vir 'n Tesla Model S, Fisker Karma, Nissan Leaf en Chevy Volt, besluit om te wag vir een gebou word. Drie jaar later, het ek oproepe van Fisker, Nissan en Chevy, en dit was tyd om te besluit.

Na 'n ondersoek van die opsies en die motors te ry, was dit' n mooi maklike besluit om die blaar te koop vir hierdie agt redes:

1. In vergelyking met die ander, die blaar kry twee maal die omvang van 'n battery: 100 myl, of 85 kilometer met die AC slingerspoed. (Steek die motor in en voeg sowat 15 sekondes 'n dag aan jou daaglikse roetine, of 5 minute' n maand - ongeveer die helfte van die tyd wat ons spandeer op gas pompe)

2. Met 'n suiwer elektriese motor (nie' n baster petrol enjin) Die blaar is nimbler, minder broos, en reg om te ry in Kalifornië se carpool lane sodat ek kan die Highway 101 verkeersknope omseil - WHTFT?

3. Driving in elektriese modus (sonder die hulp van 'n baster petrol enjin) is wonderlik stil en glad (geen ratkas). Selfs teen 80 myl per uur is die versnelling is onmiddellike en indrukwekkend.

4. Die blaar Steers so glad soos 'n Lexus, en die klein wiele draai op' n sent.

5. Slegs die blaar het 'n oop, gemaklike sitplekke met oorgenoeg kop kamer in die voor-en been kamer in die rug (' n moet as jy kinders het)

6. Slegs die blaar dra 5 passasiers ('n moet as jy drie kinders het!)

7. Die blaar het die grootste stam, en die agterste sitplekke platslaan vir meer vrag ruimte.

8. Die blaar 3 / 4 soveel as die Volt, en 1 / 3 so veel as die Karma. Jy kry ten minste $ 7500 in belastingkrediete, geneutraliseer deur die $ 2.000 koste van 'n huis 220 volt laadstation.

Hierdie redes verduidelik waarom die Nissan-blad nou die outsells die pak. Ek kan dink net drie goeie redes waarom jy dalk wil een van die ander motors te koop:

1. Die blaar se suiwer elektriese motor is nie 'n probleem vir die twee families nie - een keer' n maand op daardie rare dag wanneer jy meer as 100 kilometer ry, kan jy altyd neem die gas vraat plaas (Honda Odysseys is ontsagwekkende). Maar sonder dat die nood is, sal een-motor huishoudings die Volt meer praktiese vind (al is dit duur en krap).

2. As jy lief is enorm, swaar sportmotors wat sit laag op die grond en jy het $ 100K te brand (soos hierdie ouens ) te ry, dan kan jy dalk verkies om die pragtige ontwerp van die Karma. Dit het die voorkoms en gevoel van 'n luukse spier motor met' n grom enjin, emmer sitplekke, en 'n pragtige hout / leer interieurs. (Die blaar is plastiek.) Sê dat die Karma voer soos 'n sport motor by laer snelhede, maar op die snelweg het ek gevind dat dit ronduit traag in vergelyking met die blaar. Die Karma hanteer snelweg versnelling nearl

No comments:

Post a Comment