Sunday, 31 July 2011

Moenie mislei word deur Vanity Statistieke

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/tI0-sU9vLs8/:

Starters liefde te wys na die groot groei nommers, en die pers is lief vir hulle te publiseer. Ons is net so skuldig as enigiemand anders in hierdie verband: een miljoen downloads, 10 miljoen geregistreerde gebruikers, 200 miljoen tweets per dag. Hierdie groei statistieke kan dikwels tekens van traksie (wat is die rede waarom ons hulle verslag), maar net so dikwels het hulle is nie. Dit is belangrik om te onderskei tussen werklike statistieke en wat Lean Startup guru Eric Ries oproepe nietigheid statistieke.

Vanity statistieke is dinge soos geregistreerde gebruikers, downloads, en rou page views. Hulle word maklik gemanipuleer, en nie noodwendig ooreen met die nommers wat werklik saak maak: aktiewe gebruikers, betrokkenheid, die koste om nuwe kliënte, en uiteindelik inkomste en wins. Laasgenoemde is meer aksie statistieke. As Eerste Ronde Capital se Josh Kopelman onlangs aangeraai om op Founder Kantoor ure , "Die reële data is behoud en herhaal gebruik." starters wat fokus op die werklike statistieke kan hul produkte beter te maak, meer kliënte te lok, en maak hulle gelukkiger.

Dit is belangrik vir starters behoorlik instrument om die data wat hulle dop sodat hulle kan 'n handvatsel op die ware gesondheid van hul besigheid. As hulle net die nietigheid statistieke spoor, kan hulle 'n valse gevoel van sukses. Net omdat 'n opstart kan' n grafiek wat is produseer en aan die regterkant, beteken nie dit het 'n groot besigheid. 'N mobiele apps kon miljoene downloads, maar slegs' n paar honderd duisend aktiewe gebruikers, of 'n freemium webwerf kan sien ontplof groei van die verkeer maar skaars enige omskakelings aan betalende gebruikers verskaf.

Baie maatskappye, natuurlik, spoor 'n stel van getalle intern en selektief deel van' n ander stel van die nietigheid getalle ekstern met die pers. Die ergste is wanneer starters probeer om ons te slaan met ruwe groei nommers (ons is tot 400%), maar sonder enige konteks (400% van wat, 1000 gebruikers of 100,000?). Ons vra altyd vir 'n meer betekenisvolle getalle, maar dit is nie altyd komende.

Die nietigheid statistieke is nie heeltemal nutteloos nie, net nie mislei word deur hulle. Daar is maniere om terug in reële getalle van die nietigheid statistieke. VC Fred Wilson blog vandag oor sy 30/10/10 reël : 30 persent van die downloads of geregistreerde gebruikers aktief is so een keer 'n maand, 10% aktief is so een keer' n dag, en 10 persent van die daaglikse gebruikers sal die maksimum aantal gebruikers gelyktydig . Dit is die patrone wat hy sien in sy portefeulje maatskappye en die starters pitching hom.

Starters beter af sou wees, maar, verslagdoening werklike statistieke van die begin af. Vanity statistieke kan haal vir hulle, veral as daardie getalle nie ooreenstem met die reële getalle. Facebook is 'n goeie voorbeeld van' n maatskappy wat fokus op die regte nommers. Selfs in sy kollege-dae, sal dit altyd praat oor die daaglikse aktiewe gebruikers (die gebruikers wat elke dag terug te kom) en hoe vinnig dit het vir hulle 'n bepaalde kampus oor te neem. Indien meer starters sou meet en deel van die statistieke van die begin af, sou die res van ons fokus op hulle te maak.

Foto krediet: Skye Selfmoord


No comments:

Post a Comment