Sunday, 31 July 2011

'N miljard dollar is nie cool nie. Jy weet wat is koel? Basiese menslike fatsoen

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/3GEDIJI2svY/:

"Business!" Roep die Gees, wring sy hande weer. "Die mensdom was my besigheid. Die gemeenskaplike welsyn is my besigheid, liefde, genade, verdraagsaamheid en welwillendheid is al my besigheid. Die handelinge van my handel is maar 'n druppel water in die omvattende oseaan van my besigheid "- A Christmas Carol, Charles Dickens

Ek weet, ek weet. Ek is oud. Erger as dit, ek is 'n nostalgiese. In die afgelope paar maande, het ek geskryf oor my liefde vir vulpenne , en die tradisionele uitgewers en papier boeke, en handgeskrewe briewe en lewende teater , en die sentrum van Las Vegas. Diegene wat my volg op Twitter, sal oor my entoesiasme vir die New York Times Blokkiesraaisel, en hotel skryfpapier gelees het, en kuier met vriende sans selfone.

Dis oulik om die verborge Luddite by TechCrunch - maar dit is ook uiters oneerlik. Ek skryf hierdie dinge op Twitter, en op 'n uiters gewilde tegnologie blog. Jy kan die ironie met 'n mes sny.

Die waarheid is, ek hou van tegnologie. Dit is selde dat ek 'n nuwe gadget, app of' n maatskappy sonder om te probeer om dit ten minste een keer ignoreer of verkleineer, en ek glo dat - op die balans - die meer tegnologies gevorderde word ons as 'n gemeenskap, hoe beter is die wêreld.

En tog toenemend Ek wonder of ter wille van die mensdom, is dit dalk nie 'n slegte ding is as die aardbewing kom en wenke van web 2.0 in die see.

Ek moet dalk verduidelik.

Die Internet - veral "web 2.0", met sy gemeenskappe en kodering en hereniging en friending en smaak - was veronderstel om ons almal te beskaaf. Die idee was dat deur die koppeling van die hele wêreld deur middel van 'n verskeidenheid van sosiale netwerke en die skare verkry standaarde van gedrag (van sy reputasie is op eBay te Yelp resensies vir hond stappers) - mense sal gedryf word tot groter empatie vir en verantwoordelikheid teenoor hul mede- man. Toe randi Zuckerberg het op die verhoog by Dld '08 gesit en vertel ons die verhaal van die Palestynse en Israeliese kinders bymekaar gebring deur hul gemeenskaplike lidmaatskap van 'n Facebook-groep oor sokker het, het ons almal' n traan gestort Web 2.0 werk - dit is regtig werk.!

In die vroeë dae, die entrepreneurs agter hierdie dienste werklik was om die evangelie is verkondig om te glo. Enigeen wat met Craig Newmark sal getuig dat hy lewe en asemhaal kliëntediens - draai af van die verkryging bied en tob oor hoe sy gelyknamige Lys verbinding kan help om gemeenskappe in die maniere wat die gemeenskap te verryk. Toe hulle uitgevind het Google, Larry Page en Sergey Brin het regtig droom oor die maak van die wêreld se data makliker om toegang te verkry. Jimmy Wales, vir al sy fiksasie met persoonlike celebrity, is regtig passievol oor 'n vry en oop ensiklopedie, en van die hand gewys het' n groot hoeveelheid van die persoonlike wins om daardie droom te verwesenlik.

Op die eerste, Web 2.0 lyk soos 'n perfekte twee-rigting straat. Brilliant entrepreneurs wat werklik wou hê dat die wêreld gebou dienste wat ons almal wou gebruik om te verander. Hulle het ryk geword, en ons lewens geword het, beter te verbind. Ons was almal dit saam.

Vinnig vorentoe net 'n handvol van die jaar, al is, en iets baie, baie verkeerd gegaan het met daardie spesifieke sosiale kontrak. Ons gebruikers het ons kant van die ooreenkoms - pligsgetrou kodering ons vriende in kunsmatig ouderdom foto's, en die check-in bars, en die skryf van resensies van restaurante. Ons het ons koerant subskripsies gekanselleer, en in plaas spandeer ons dae op die slideshows van "bekendes wat lyk asof hulle cats" of obsessief die dop trending onderwerpe op Twitter. Ons het gestop koop

No comments:

Post a Comment