Sunday, 28 August 2011

Vra Slashdot: Math kurrikulum algemene relatiwiteit te verstaan?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/QqJHFllnsgA/Ask-Slashdot-Math-Curriculum-To-Understand-General-Relativity:
Die eerste keer aanvaar indiener sjwaste skryf "Slashdot poste 'n redelike aantal van fisika stories Baie van ons, myself ingesluit, het nie die agtergrond om dit te verstaan. Ek wil graag die Slashdot wiskunde / fisika-gemeenskap te vra om' n kurrikulum te bou wat kry my 'n gemiddelde kollege grad met twee semesters van chemie, een van Calculus, en miskien 2-3 toegepaste statistiek kursusse, al die pad tot begrip van die wiskunde van algemene relatiwiteit. Wat sou ek nodig het om te leer, in watter volgorde, en watter tekste moet ek gebruik, Voordat ek hier vermoor is, ek weet dit is nie 'n naweek-projek, maar dit lyk asof dit kan pret wees om te doen in my vrye tyd vir die volgende ... dekade? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment