Sunday, 28 August 2011

HealthTech DRUIP: lesse vir Entrepreneurs Van Gesondheid starters verkeerd afliep

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/XA8lowyYbz0/:
Train Wreck

Editor's note: Hierdie gas boodskap is geskryf deur Dave Chase, die hoof uitvoerende beampte van Avado.com , 'n pasiënt verhouding maatskappy wat 'n TechCrunch ontwrig finalis . Voorheen was hy 'n konsultant vir Accenture se gesondheidsorg praktyk Consulting 25 hospitale en was die stigter van Microsoft se gesondheid besigheid . Jy kan hom op Twitter @ chasedave .

Healthtech is 'n ewig-groeiende sektor, maar van die $ 1 miljard swembad VCs binnegestroom starters die afgelope jaar, gesondheids-maatskappye ontvang slegs sowat 3 persent van die totaal. Nie baie healthtech starters het is in staat om dié groot onderneming rondtes te beveilig; egter verlede week, het ek beklemtoon een healthtech maatskappy wat blyk te wees doen dit reg: Zocdoc, wat opgewek het 'n $ 50 miljoen ronde van die DWT vroeër hierdie maand, en aangebied om' n paar wegneemetes vir starters soek om te leer van Zocdoc se ervaring. ( Check uit die post hier .

As die bogenoemde onderneming nommers uit Rip se boodskap-toon, baie starters het werklik nie getoon dieselfde wysheid Zocdoc het getoon, wat gelei het tot 'n toenemende aantal healthtech mislukkings oor die laaste paar jaar. Een van die onlangse studie in die besonder beklemtoon hierdie verskynsels. Na die onderhoude met 110 digitale gesondheid entrepreneurs, RockHealth onlangs vrygestel is van die bevindinge van 'n studie waarin bewys gelewer word van die verbinding tussen die maatskappye wat eintlik befondsing kry en die baie wat kom met leë.

Hierdie ontkoppel werp lig op waarom so baie healthtech maatskappye het versuim het om 'n impak te maak, of het beduidende draai te ondergaan ten einde te oorleef. Hier vind u 'n paar van die top oorsake van healthtech opstart mislukking:

'N Gebrek aan' n spesifieke fokus of aanneming punt

Dit is goed gedokumenteer dat 'n gebrek aan fokus dood starters of hulle in gesondheidsorg of nie, maar dit is veral algemeen in die gesondheidsorg. Die gesondheidsorgbedryf ly aan 'n oorvloed van pyn punte en is in' n ernstige behoefte van ontwrigting, so is dit aanloklik vir nuwe starters om te probeer om hulle almal op te los die grootste impak te maak. Dit word egter starters ignoreer die ou gesegde oor hoe 'n olifant te eet - een happie op' n slag. Te veel starters is byt meer as wat hulle kan kou. Dit is die beste een groot pyn punt op te tel aan te spreek en daarmee gepaard gaan.

Verwagte verbruikers te betaal

Met die uitsondering van gewigsverlies programme, is daar nie baie voorbeelde van verbruikers betaal direk vir gesondheidsdienste. Met verloop van tyd, dit is geneig om te verander soos wat meer van die las van die koste vir gesondheidsorg kry verskuif na verbruikers soos in Deel II van die gesondheidsorg Ontwrigting reeks uitgelig (sien onderstaande skakels). Maar, sou ek baie versigtig wees oor enige besigheid verwag om verbruikers betaal in die nabye toekoms.

Verwachte verbruikers baie van die inligting in te voer

Terwyl ek glo daar was 'n groter rede waarom Google Gesondheid misluk , verwag verbruikers inligting in te voer, is een van die groot faktore in waarom Persoonlike gesondheid Records (PHR) het misluk om 'n betekenisvolle vastrapplek in die mark. Die meeste PHRs staatmaak op die individuele Aantekening van inligting en daar is min wat bereid is om dit te doen.

Vereiste groot bedrae geld

Dit is geneig om te gebeur in die borrel periodes waar daar was 'n grootse visie en skuimerige befondsing markte gooi groot somme geld. Uiteindelik, hulle was nie volhoubaar nie franchises.

No comments:

Post a Comment