Sunday, 28 August 2011

Die Sosiale Netwerk Paradox

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/g3KlacRt2LQ/:
6078046193_ca2a1d1b0c_o

Editor's Nota: Nina Khosla is 'n ontwerper en stigter van Teethie , 'n maatskaplike blogging opstart gefokus op die bou van rente-gebaseerde gemeenskappe. Jy kan volg haar @ ninakix .

Oor die jare, is daar 'n radikale verandering in die manier waarop ons interaksie met ons netwerke van vriende aanlyn is. Dit gebruik te word dat ons het 'n paar van ons vriende (aanlyn of aflyn vriende) op' n diens, toe te laat om ons te verbind aan vriende deur die internet en kyk wat hul aktiwiteite was. Waar die internet gebruik om 'n ietwat scary wêreld vol van vreemdelinge te wees, het ons skielik vriendelik ankers om daardie wêreld te verken. Sure, die meeste van ons vriende was nie aanlyn is, of ten minste nie die gebruik van dieselfde dienste, maar die bekendheid was gerusstellend en die vermoë om te sien wat 'n paar van ons vriende besig was om ons toegelaat om nuwe inhoud en om nuwe vriende te vind.

Ons het verlief geraak het met webwerwe wat ons voel asof daar mense daar buite wat soortgelyk aan ons, wie ons is, te praat en 'n gemeenskaplike ervarings met. Maar nou ja, sommige van hierdie netwerke - Facebook en Twitter in die besonder - plofbaar begin groei. Facebook gefasiliteer 'n kulturele norm van die gebruik van sy diens aan "vriend" almal wat ons ken. Al van 'n skielike ons het oral ton van ons vriende ons gaan. Met die ervarings deel aanlyn ruimtes met 'n paar vriende, sou logika dikteer dat dit nie meer van ons vriende aanlyn hierdie ervaring ryker sal maak. Maar dit is nie wat gebeur het.

In plaas daarvan, daar is 'n nuwe tendens gebeur: Ons is nie regtig aandag te skenk aan ons vriende wat ons verbind is om aanlyn te. Neem Twitter, byvoorbeeld. Twitter gebruik word om 'n groot plek vir baie vroeë adopters te praat tegnologie. Dit was nie so lank gelede was daar min genoeg mense op Twitter dat jy elke enkele tweet in jou stroom kan lees.

Maar as die netwerk begin om digter te word, en mense het gevind dat meer mense wat hulle geken het en graag op Twitter, het hulle begin met die volgende van honderde mense, en lees al daardie tweets geword onmoontlik. Dit is so 'n feit van die lewe dat die hele maatskappye is gebaseer op die veronderstelling dat jy te veel vriende op Facebook en Twitter om werklik aandag te gee aan wat hulle sê nie.

Byvoorbeeld, Flipboard, onder andere, beklemtoon sy vermoëns om te deel met jou die beste van jou vriende Twitter en Facebook poste. Hierdie maatskappye, en selfs news feed van Facebook se intelligensie, help ons te doen het met die ontkoppel het ons met ons vriende as gevolg van ons verbondenheid they're sortering deur middel van die stortvloed van inligting om hierdie uitgebreide netwerk geskep vir ons.

Daarin lê die paradoks van die sosiale netwerk dat niemand wil erken: as die grootte van die netwerk verhoog, ons vermoë om sosiale verminder.

Soos enigiets anders, netwerke en dat die inligting wat oorloop deur middel van hulle volg die wette van vraag en aanbod. Soos die aantal bisse, foto's en skakels oor hierdie netwerke gegroei het, het elkeen van daardie onsigbaar begin afname in die moeite werd.

Miskien is dit die opwinding oor nuwe produkte verduidelik. Wanneer 'n kleiner bemanning van die mense' n instrument gebruik, soos Vierkantig, kan ons hou van ons vriende se plekke en waar. Op 'n kleiner skaal, met die wete dat hierdie inligting en in staat is om te verwag dat ander ook het dit gesien Laat ons almal op' n klein geheim, dit gedoen het vroeg gebruik van Twitter voel ietwat magiese. Maar as die aantal vriende begin verhoog-veral oor daardie magiese Dunbar aantal van 150 die spel begin af te dra. Op hierdie skaal, kan ons eenvoudig nie maklik hou van dit alles. Wanneer ons aantal verbindings styg bo 150 alles word eenvoudig kommentaar, as werklike gesprekke belasting ons

No comments:

Post a Comment