Sunday, 02 October 2011

Vra Slashdot: Hoe Post-Cataract Ultraviolet visie te ontgin?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/1Igs3li8Zr8/Ask-Slashdot-How-to-Exploit-Post-Cataract-Ultraviolet-Vision:
xmas2003 skryf: "Ek het onlangs 'n katarak chirurgie met' n inplanting van Crystalens. Met my bewolk vergeling (UV-filter) natuurlike lens verwyder, sien ek die wêreld in 'n nuwe lig (meer op wat in' n oomblik) as alles helderder en kleure is meer aanskoulike ... plus in fokus as 'n tipiese Slashdot leser, het ek bysiende is sedert kinderjare, so dit is wonderlik om nie bril / kontakte vir afstand te dra, Een van die interessante vreemd is dat ek nou kan ultraviolet lig sien - dit lyk dat daar 'n paar mense wat foto receptoren sensitiewe hieronder 400nm in die UV-spektrum ek sommige toets gedoen het met' n swart lig en UV-filter om dit te bevestig, maar sou graag meer afdoende toets te doen, soos die gebruik van 'n Monochromator - almal in die Boulder, Colorado area het toegang tot een en enige voorstelle van Slashdot lesers oor hoe ek verder kan ondersoek hierdie verskynsel? Terwyl ek nie dooie mense nie kan sien nie, ek dink ek het 'n supermoondheid "... maar ek is nie seker 'n middeljarige provinciaal pa moet Don pers tights en-Kaap om' n misdaad-vegter te word! "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment