Sunday, 02 October 2011

Chamath Palihapitiya Om Airbnb uitvoerende hoof: "As U wil likiditeit, ... Maak dit vir almal beskikbaar"

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/B2OI96DRjNA/:
chamath-palihapitiya-1

Indien die stigters neem geld van die tafel af in 'n later onderneming rondtes, en indien wel onder watter omstandighede? 'N buitengewone private e-pos aan Airbnb, uitvoerende hoof van Brian Chesky van die belegger en die voormalige Facebook exec Chamath Palihapitiya wat uitgelek aan Kara Swisher by AllThingsD bring weer hierdie vraag in die skerp fokus. Die e-pos is onder herdruk word, moet jy dit gelees het in sy geheel.

Palihapitiya neem nie probleem nie soseer met die stigters versamel $ 21 miljoen van die $ 112 miljoen deur vir hulself nie, maar eerder met die manier waarop hulle dit gedoen het . "My basiese beginsel van hierdie dinge is dat as jy wil likiditeit, is dit goed, maar jy moet dit vir almal beskikbaar. Andersins, niemand wat dit moet kry, "skryf hy. Hulle het dit as 'n reguit dividend, wat notas Palihapitiya, "kan julle geld uit die besigheid en nie verdun jouself."

Airbnb is nie die eerste warm opstart om geld van die tafel af te neem tydens 'n groot onderneming ronde. Groupon insiders beroemde het $ 345 miljoen van 'n $ 950 miljoen deur terug in Desember, 2010, voordat dit begin om harige het . En die helfte van Twitter se onlangse $ 800 miljoen deur het spesifiek werknemers aandele uit te koop . Maar daar is 'n verskil tussen hoe Airbnb en Groupon stigters beloon hulself en hoe Twitter het. Twitter meer eweredig versprei die geld aan werknemers en vroeë aandeelhouers in plaas van kanaliseer byna almal van die stigters.

'N nuwe klas van beleggers is versterk in likiditeit te verskaf aan die stigters, werknemers, en vroeë aandeelhouers. Met die opkoms van wat ek noem mezzanine Venture Capital (DWT-tipe transaksies wat funksioneer as 'n brug tussen die laat stadium groei handel en' n IPO) het al hoe meer algemeen vir die begin stigters en werknemers om kontant uit vir 'n IPO of verkryging. In die algemeen is dit 'n goeie ding as dit beloon diegene wat die risiko suksesvolle starters te bou, maar as die beloning is nie billik versprei dit kan tot jou nadeel. Palihapitiya waarsku, "As jy beskou as self-hantering en skaduwee, dit sal net hartseer jou langtermyn-vooruitsigte." Lees sy hele e-pos adres hieronder en weeg in met jou gedagtes in die kommentaar:

From: Chamath Palihapitiya
Date: Wed, 1 Oct 2011 11:16:05 -0700
Aan Brian Chesky
Onderwerp: Airbnb finansiering ...
Brian,
CC Marc, Reid, my hanteer span

Dankie weer vir my die kans gee om deel te neem in jou nuutste finansiering. Ek het gister 'n kans om die dokumente te hersien lank en ek wou opvolg, eerlik, ek het nog nooit gesien dat' n ooreenkoms soos dié oor ~ 60 beleggings wat ek gedoen het en ek is redelik bekommerd.

Ek is al vir die beste waardasie wat jy kan kry, minimalisering van verdunning en maksimalisering van beheer. Ons het dit skitterend op Facebook ... almal van ons Financieringen (behalwe ons eerste $ $ $ van Peter Thiel) gedoen is nie uit nie uit dwang nie, maar geleentheid. As sodanig, ons beleggers het feitlik geen beheer het nie en dit het gelei tot 'n veel beter uitkoms. Soos ons bespreek het, ek glo in die algemeen nie beleggers veel na 'n suksesverhaal en so die vermindering van die impak daarvan is

No comments:

Post a Comment