Sunday, 02 October 2011

Die Tydlyne Facebook Het nie ...

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/7g5fDl4W6vM/:
article_graphics_28

Editor's note: Facebook tydlyne is net die begin. In hierdie gas-pos , Jim Pitkow en Adrian Aoun skets wat tydlyne kan lyk as hulle aansoek gedoen het aan alles . Auon is die hoof uitvoerende beampte van stealth opstart Wavii, wat werk aan 'n subset van die probleme wat hieronder uiteengesit word, en Pitkow is' n adviseur.

Facebook het verlede week geskiedenis gemaak. Na die versameling van data oor die gebruikers vir jare, Facebook het ontwerper Nicholas Felton wat besluit dit is tyd dat die data na die volgende vlak te neem en dit visualiseer - en die Timeline is gebore. Maar wat oor wat gaan met die res van die wêreld, en nie net my vriende ... waarom Facebook nie tydlyne vir daardie?

Ons sal antwoord wat in 'n minuut, maar die eerste, waarom dit nie eens saak nie? Vir dieselfde rede dat jy hierdie artikel lees, mense hou daarvan om op datum te bly op 'n wye spektrum van inligting-sosiale, aktuele, die plaaslike, nasionale, wêreld-en ons almal haat' n belangrike nuwe storie om te mis. Met inligting wat so geredelik toeganklik voel ons verplig om meer inligting as ooit tevore te verwerk. Facebook is die baanbrekerswerk van die manier waarop ons inligting oor ons vriende kry, maar helaas, die gereedskap wat vir die res van die wêreld se nuus het nog nie vasgevang.

Maar ons is nog nie vertel jy enigiets wat jy nie reeds weet nie. Die miljard-dollar vraag is wat om te doen nie? Ons glo dat die inligting verbruik vandag is gereed vir 'n omwenteling die tegnologie ontwikkelende ons gedrag aan te pas. So hoe sal hierdie transformasie plaasvind?

Sukkel information overload

Wat was eens 'n eenvoudige oefening van die skandering van een of twee koerante' n dag vir die interessante nuus en artikels in herhalende skanderings die hele dag van verskeie aanlyn nuus (Facebook voer, tweets, RSS feeds, aanlyn koerante en blogs) toegeneem het. En in baie gevalle, verskillende bronne bloot herhaal dieselfde storie oor en oor weer, die maak van die skynbare oorvloed van opsies misleidend. So, terwyl meer keuse is dikwels beter, hier is dit is eenvoudig oorlading ons.

Byvoorbeeld, wanneer Kate Middleton getroud met Prins William , jy kon ' n ​​duisend artikels oor lees . Vreemd genoeg, die lees van die tradisionele gedrukte media is eintlik meer doeltreffend as dit, omdat die storie is slegs een keer per vraestel vermeld. In die huidige stand van "oorlading", sien jy dieselfde artikel tweeted, gedeelde op Facebook, stoot na jou RSS feed, ens, en in baie gevalle uitgewers buig na die perverse aansporing van sensationalized hoofopskrifte hul cookie-cutter inhoud en ry om te onderskei meer druk. Dit maak dit moeilik om 'n vooroordeel te vermy en te verstaan ​​wat regtig aangaan, of selfs weet as jy die alre

No comments:

Post a Comment