Thursday, 01 September 2011

Grootword Geek: Richard Lawler

Interessante nuus oor die URL:http://www.engadget.com/2011/08/31/growing-up-geek-richard-lawler/:
Hierdie foto is geneem in 1985 en ten spyte van die tyd wat geslaag het, het die opgewondenheid wat ek gevoel het, dan hou dat Atari joystick terugkeer elke keer as ek prop in, boot, of teken om iets nuuts te vind. Soos so baie ander geeks van die era, die wêreld van die videogames gevind in pakke van bootlegged speletjies wat op Verbatim 5.25-duim-flop was vroeë opleiding in die waarde van die wete van my manier om rekenaars. Die aanvanklike begeerte Die Laaste Starfighter / Solaris te speel sonder dat iemand dit vir my op te rig jaar later sou lei tot 'n lang sessies van redigering. Kolf. INI-lêers van byklanke in Wolfenstein 3D om te hoor en daarna, maklik werk die opstel en tot vaststelling rekenaars. Tog, is so groot soos die gebruik van tegnologie, dit is niks sonder begeesterde besprekings onder eendersdenkende individue en na die schoolplein debat oor 8 -, 16 - en 32-bis konsole oorloë geëindig (gelukkig, Sega is uit van die hardeware spel nou of ek sou hê om myself te onttrek van enige nuus of resensies) ek onder leiding van online om te maak myself hoor.

Continue reading grootword Geek: Richard Lawler

Grootword Geek: Richard Lawler oorspronklik verskyn op Engadget on Wed, 31 Aug 2011 17:53:00 CEST. Sien ons voorwaardes vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment