Tuesday, 19 July 2011

<em>Chain World</em> - Innoverende spel ontwerp Sparks Debat

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/god96XmFSqo/emChain-Worldem-mdash-Innovative-Game-Design-Sparks-Debate:
'N storie by Wired kaarte die loop van Chain World, om' n video game ontwerp deur Jason Rohrer verskil van enige spel wat voordat dit gekom het. Uiterste: "Dit sou bestaan ​​nie op ['n USB flash drive] en nêrens anders Volgens' n stel reëls bepaal deur Rohrer, kon slegs een persoon op die aarde die spel speel op 'n slag Die speler sou die spel se omgewing verander soos hulle.. deur dit dan na die speler gesterf het in die spel, sou hulle die geheuestokkie slaag om die volgende persoon, wat sou speel in die digitale terrein wat vir jare, dekades, geslagte, epogge verander deur sy leier-en op en op. se gedagte van Rohrer, sou sy spel deel baie eienskappe met godsdiens-'n heilige ark,' n versameling van gebooie, 'n gevoel van geheimhouding en mortaliteit en mistiese afwagting Dit was die idee in elk geval, voordat dinge begin vreemd te kry. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment