Tuesday, 19 July 2011

Dentsu - Exclusief Wys advertensies verkoop vir Skype In Japan

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/np661T-2neU/:

Bemarking en advertering van reuse Dentsu ink 'n transaksie (PDF) met Skype mekaar advertensies aan te bied in Japan. Kragtens die bepalings van die ooreenkoms, sal Dentsu dien as die eksklusiewe vertoning advertensie-vennoot vir Skype in Japan as van Julie 2011, ten minste vir die advertensie veldtogte wat nie multi-nasionale of multi-streek in die natuur.

In November 2010, Apple en Dentsu aangekondig dat 'n vennootskap wat die laaste wat verantwoordelik is vir die verkoop van AIDS in Japan gemaak. Dentsu werk ook saam met Facebook en OpenX .

Dentsu sal begin met die verkoop van Skype se digitale voorraad, wat sal verskyn in die "Home"-blad van Skype vir Windows (weergawe 5.1 en hoër) met onmiddellike effek.

Volgens die twee maatskappye, Skype gebruikers in Japan spandeer 'n gemiddeld van 2 ure per maand op Skype Home. Overall, Skype spog met 'n gemiddeld van 170 miljoen maandelikse gebruikers wêreldwyd, en sowat 30 miljoen gelyktydige gebruikers op piek tye van Maart 2011.

Advertensies op Skype Home is tipies groter as 'n tipiese banner advertensie, en uit te brei tot dubbel die oorspronklike grootte (en meer interaktiewe elemente) op te klik. Kragtens die bepalings van die transaksie, is die getal van die adverteerders op Skype beperk tot een per dag.

Die interaktiewe advertensies vir Skype se Windows-kliënte is uitgerol in Maart 2010 .

Dentsu en Skype stres dat dit slegs die eerste fase van hul verhouding.

Wonderbaarlik, was oorspronklik Dentsu gestig in 1901 (ja, dit sou 110 jaar gelede). Dit het tans naby aan 20.000 mense wêreldwyd diens van sowat 6000 kliënte.

Die maatskappy belê af en toe in die Amerikaanse maatskappye deur middel van sy filiaal cci; hulle het gerugsteun mobiele advertensie netwerk operateur JumpTap en aanlyn video Brightcove, byvoorbeeld.


No comments:

Post a Comment