Tuesday, 19 July 2011

TechCrunch Herontwerp fan art (Ja, dit bestaan)

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/fEb69bDpiIw/:

As 'n webwerf kry' n herontwerp, en niemand haat dit, is dit selfs op die internet ? Dit was presies 'n week sedert ons herontwerp en die gille van angs van die tien aanstoot lesers het uiteindelik bedaar. My gunsteling antwoorde? Melk stigter Kevin Rose se (grap) aanbod te terugkeer Digg terug na weergawe 3 as ons ook reneged belegger Chris Sacca se kleurvolle beskrywing van ons font keuses en dié twee daaropvolgende "Your Site Sucks" tips dat gespel "Micael Arrington" "Site redesign" in die onderwerp lyne presies soos dat.

Maar eerlik ouens, sewe dae en die logge ding is soort van wat op my groei - selfs al is, want ek het geen eintlik sê hoe dit lyk en beter Effing daaraan gewoond te raak leer hoe om dit te gebruik "swem of sink" styl (Vir die rekord ek nog steeds nie die logo wil hê, sodat daar). Anders as al die harde werk wat dit deur ons span (en dit was 'n baie), wat Ek is baie beïndruk deur die groot hoeveelheid van kreatiwiteit julle ouens wat in jou reaksies. Van TechCrunch kommentaar as New Yorker Cartoons na 'n "Hitler reageer" video ons lesers het ons die liefde / haat.

Ek het aan sommige van ons gunstelinge hieronder.

Sommige van julle kreatief geïnterpreteer ons logo:

Via

Via

Sommige van julle is dom:

Via

Via

En sommige nie so dom (ware voorstelle vir verbetering):

Via

Via

Die TCFast mense het almal uit met hulle New York Times ,

No comments:

Post a Comment