Tuesday, 19 July 2011

AmEx Links Met Facebook met Coupon-minder Deals, en laat Merchants Gaan Maatskaplike

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/pOd1ZGbCmUE/:

American Express gaan in op die daaglikse handel besigheid, opvallend van 'n ooreenkoms met Facebook is soortgelyk aan die een wat dit reeds met Vierkantig . Deur middel van 'n nuwe Facebook app genaamd "Link, , Love, "AmEx kaarthouers hul kaarte kan 'n skakel na hul Facebook-rekeninge net soos hulle kan nou al hul kaarte skakel na hul Vierkantig rekeninge. As hulle dit doen sal 'n dashboard van handel van handelsmerke soos Whole Foods, Dunkin Donuts, Virgin-Amerika, en Sport Owerheid. (Hierdie aanbiedings is anders as Facebook Deals , wat Facebook bronne self)

In teenstelling met Groupon of LivingSocial, doen hierdie AmEx handel nie nodig om iemand te pre-aankoop enigiets of enige coupons aan handelaars. Een van die grootste uitdagings vir die daaglikse handel bedryf is hoe om te meet hoeveel bied is eintlik gekoop is aan duisende van die verskillende deelnemende besighede. Maar AmEx het hier 'n voordeel in dat dit reeds' n betaling netwerk wat opgestel word en in besighede regoor die wêreld groot en klein aanvaar. Al wat mense moet doen is om die transaksie item koop met hul AmEx-kaart, en hulle sal die transaksie bedrag gekrediteer word. Die Facebook verdraai is dat die handel wat jy sien word beïnvloed deur wat jy en jou vriende "soos" op die web met behulp van die Facebook-soos knoppie.

Hoewel baie van die handel by die bekendstelling is met nasionale weet, Amex is ook gebruik te maak van sy verhoudings met kleiner plaaslike handelaars. Dit is 'n bekendstelling van' n program wat gemik is op hulle genoem Gaan Sosiale wat toelaat dat handelaars handel oor beide Facebook en Vierkantig te bestuur, met ander sosiale netwerke in die toekoms bygevoeg word. Sake-eienaars in staat sal wees om hul eie coupon-minder behandel is in 'n self-dien wyse wat veroorsaak word wanneer iemand met' n gekoppelde rekening koop 'n deal item te skep. Self-dien is 'n uitdaging tot dusver met die plaaslike handelaars, maar AmEx kan die mark vir hulle deur die bestaande kanale.

Gaan Sosiale sal ook in staat stel om handelaars om hul plekke te plaas op sosiale netwerke soos Facebook en Vierkantig, en dop hul deal veldtogte oor die netwerke. Sedert AmEx het al die betaling inligting, kan dit hanteer verlossing redelik maklik dop. Die sluiting van die aanbod tot verlossing lus is die Singel grootste uitdaging in die daaglikse handel oor die ruimte. Selfs Groupon Nou, Groupon se foon met direkte handel, vereis dat deelnemende handelaars iPhones en trein personeel te hê oor hoe om die aanbiedinge te los. AmEx nie probeer om die gedrag van die verbruiker of die ander handelaar, as hulle 'n aansporing om met AmEx teenoor kontant of' n kredietkaart te betaal te verander.

Terwyl dit alles goed op papier klink, sal die bewys wees in die kwaliteit en digtheid van handel wat AmEx kan verkry. Dit sal 'n geveg tussen die plaaslike verkope kragte word. Maar dit lyk soos Groupon en LivingSocial het uiteindelik 'n paar ernstige kompetisie.


No comments:

Post a Comment