Sunday, 17 July 2011

Waarom TV-maatskappye kon nie minder omgee Oorspronklike Online Video

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/e7M-5Lr73mQ/:

Editor's note: Die volgende gas boodskap is geskryf deur Ashkan Karbasfrooshan, stigter en hoof uitvoerende beampte van WatchMojo .

Die opkoms en verspreiding van die kabel het met die totale pie vir televisie, die plasing van netwerke met 'n groter besighede, selfs as hulle deel van die sirkel gekrimp.

Terwyl die netwerk-tot-kabel verskuiwing evolusionêre was, die televisie-tot-Web oorgang is revolusionêr. Tog, is TV se tradisionele media Maatskappye (TMCs) weddery dat die Web is net nog 'n verspreiding uitlaat voeg bereik en potensiële inkomste aan hul bates en sal hul besigheid te groei wanneer die stof gaan lê.

Of dat die strategie pays off moet nog gesien word. Na alles, die Web het die musiek besigheid 'n meer doeltreffende een, maar die bedryf in terme van omset en winste gekrimp . In elk geval, terwyl die TMCs geflankeer met gemaak-vir-web programmering (wat ek noem "Premium inhoud"), het hulle nog altyd gravitated terug na die gemaak-vir-televisie en teatrale inhoud (wat ek noem "Super premie inhoud") .

Byvoorbeeld, Viacom belê in Vise se VBS.tv terug in 2007 , maar sedertdien het hulle mede-belê in EPIX saam met MGM en Fox. Fox self belê $ 21,4 miljoen in Break Media vir 42% met 'n opsie om die res te koop vir $ 58 miljoen. As online video was so wonderlik as die boosters sê, sal nie Fox het reeds sy opsie uitgeoefen? Breek Media het eintlik uitgevoer redelik goed en 'n lekker nis vir homself in die mans se online video kategorie gekerf, maar vir TMCs, die getalle is immaterieel.

'N geleentheid in die video-inhoud vir starters Wie het die stof van die Web verstaan

Inderdaad, het die oorgrote meerderheid van die premie inhoud geskep deur die nuwe media bevorder. Die fout wat sommige van hierdie gemaak het, is 'n ingewilligd Media-maatskappy op te bou op die top van die internet, iets wat pure waansin en' n resep vir verpletter ego's en vermors miljoene. Ripe Vermaak verbrand deur $ 40 miljoen en is gerugsteun deur beide VCS (Rho Ventures en Columbia Capital) en TMCs (Hearst Televisie en Time Warner). Verhoging van $ 25-50m 'n inhoud besigheid aanlyn te bou is' n slegte strategie, waardeur die beter "execute" die ergste af sal jy.

Om die waarheid te sê, terwyl hierdie revolusionêre verskuiwing verteenwoordig 'n geleentheid vir' n paar starters , iemand wat deur die TMCs se onwilligheid verbaas is om te fokus op die premium-inhoud is of word waan of oneerlik: daar is absoluut nul ekonomiese aansporing of die rasionaal vir TMCs om te eksperimenteer , laat staan belê swaar, in premium inhoud. Toegegee, dit is 'n Innovator se Dilemma op sy beste, maar dis een ding TMCs aan die vraag vir die aarsel hulle offline programming aanlyn jaag pennies te sit, dit is' n ander te eintlik wonder waarom hulle belê nie doen in gemaak-vir-web programmering wat nul bestaande franchise en vastrap. Hoekom?

Die manier waarop hulle Guys aan te moedig

Van al die maatskappye wat befondsing ontvang het, of belê in ' n ​​premie inhoud, het slegs 'n paar het uitgange:

  • LX.tv verkry is deur die NBC Universal en nou dien as hulle inhoud skepping arm vir die taxi's en die plaaslike vennote in New York en LA;
  • Reef is gekoop deur die CBS en in wese gesluit. Mind u, CBS het geen besigheid te koop Reef (TheStreet sou

No comments:

Post a Comment