Sunday, 17 July 2011

Kliënt vra vir geïtemeerde rekening, Verizon vertel haar 'n Subpeona

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/JW0LGZ0Y4Hk/Customer-Asks-For-Itemized-Bill-Verizon-Tells-Her-To-Get-a-Subpeona:
suraj.sun skryf met hierdie aanhaling uit 'n artikel by Techdirt: "' n vrou, wat Verizon geroep is om te probeer om uit te vind oor die $ 4,19 was sy vir ses plaaslike oproepe aangekla word, was vertel deur Verizon-spanne dat die enigste manier om dit haar sal voorsien 'n gespecificeerde rekening was om' n prokureur te kry en die prokureur 'n dagvaarding af te dwing Verizon om die inligting openbaar te maak. In plaas daarvan, het die vrou by die hof (deur haarself) en' n regter vertel Verizon (. Docx) aan die hand oor die inligting oor die gespecificeerde rekening "Dit. is 'n basiese kwessie van eerlike besigheid praktyk dat' n verbruiker moet word in staat om 'n nut in verbinding te tree oor die aanklag van' n wetsontwerp en leer wat die aanklag is vir en leer dat die aanklag was korrek toegepas word. Die enigste verifikasie dat Verizon se getuienis kan bied dat die aanklag soos [die kliënt se] $ 4,19 gemeet gebruik aanklag was akkuraat en billed korrek is haar geloof in die van Verizon se rekenaarstelsel akkuraat is. Die enigste manier dat Verizon sal enige inligting oor 'n verlede aanklag bied in reaksie op' n verbruiker ondersoek was om te vereis dat die kliënt 'n prokureur in diens te neem en hul eie gebruik inligting dagvaarding deur geen redelike standaard kan dit oorweeg word redelike kliënte diens. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment