Sunday, 17 July 2011

Vra Engadget: die beste dumbphone op die mark?

Interessante nuus oor die URL:http://www.engadget.com/2011/07/16/ask-engadget-best-dumbphone-on-the-market/:
Ons weet jou vrae het, en as jy dapper genoeg is om die wêreld te vra vir antwoorde, hier is die uitlaat om dit te doen. Hierdie week se vra Engadget ondersoek is na ons toe kom van Jibben, wat presies is nie hip met die granaat uit elke maand vir 'n gelaagde data plan . As jy soek te stuur in 'n ondersoek van jou eie, drop ons' n lyn op vra [by] Engadget [dawt] com.

"My opgradering op AT & T is kom gou, en ek net wil 'n nuwe selfoon as dit iets is wat kan die beste my Samsung Vertoning. Julle ouens praat' n hele lot oor smart phones en so, maar ek net het nie doen nie genoeg geld om te swaai 'n data-plan ek wil my selfoon' n volledige sleutelbord en 'n touchscreen te hê. So, wat sal jy aanbeveel vir' n dumbphone? "

Man, die eenvoudiger dae. Ons weet dat hierdie man is nie die enigste een wat op soek is ontkoppel van hul e-pos aan die gang te bly, so wat is die landskap te kyk soos hierdie dae? En is daar werklik 'n rede om te hou met AT & T, as jy nie' n smartphone in gedagte het?

Vra Engadget:? Die beste dumbphone op die mark het oorspronklik verskyn op Engadget op Sat, 16 Jul 2011 22:19:00 CEST. Sien ons voorwaardes vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment