Sunday, 17 July 2011

Redpoint Ventures: om geld te maak op die ouderwetse manier

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/jVoJz2_hr2U/:

Verlede week het ons breek die nuus van die indrukwekkende-maar-nie-jawdropping $ 200 miljoen verkryging van Cloud.com deur Citrix en die sterre jaar van opgawes dat Redpoint Ventures het. Wat Redpoint se rekord maak so uniek maak, is dat die firma het 'n goeie jaar ten spyte van die feit dat hulle nie in een van die groot vyf: Zynga, Facebook, LinkedIn, Twitter, 0r Groupon. Hel, laat ons maak dit 'n groot ses en gooi in Pandora sedert die IPO so baie geraas gemaak het.

Die onderneming wêreld was nog nooit meer gepolariseer tussen hê en het nie firmas. Daar is sprake dat ACCEL sit op 'n fonds wat die hoogste opbrengs wat die bedryf nog ooit gesien het, danksy meestal by Facebook . Intussen Greylock moet sit word op een van - indien nie die beste fonds in sy geskiedenis tussen vroeë belange in LinkedIn, mooi geprys belange in Facebook en Pandora, en 'n laat stadium belegging in Groupon . Natuurlik nie 'n enkele individu in die onderneming besigheid kan word in' n beter posisie om te geniet van 2011 as Reid Hoffman: Hy is die stigter en die grootste aandeelhouer in LinkedIn, die eerste geld in Zynga, 'n vennoot by Greylock, en' n engel belegger in Facebook.

Intussen is daar dekades van die onderneming firmas aan die ander kant van die kloof wat gaan uit van die besigheid. Soos die kind steek die beoefening van die viool terwyl hy kyk hoe sy bure speel sokker in die agterplaas, het hierdie maatskappye kan net kyk op as ons eindeloos debat of dit nou 'n borrel is of nie. Dit is beslis nie voel soos 1999 vir hulle. 1999 was 'n tyd dat enigiemand met' n moontlike rede noem hulself 'n onderneming kapitalistiese geld kan verhoog. Hierdie maatskappye en daar is baie van hulle sukkel nog 'n sent in te samel.

My beste raaiskoot is dat daar dosyne van hulle, maar daar kan meer wees. Dying onderneming maatskappye is soos die wandelende dooies. Hulle kan jare van verbysterende rond met belange in nog steeds aktief portefeulje, hoop dat hulle nog steeds met 'n loterykaartjie wat jou kan sit hulle terug in die spel. Indien nie, het hulle net stadig wind af.

Deel van die rede vir so 'n bedryf ontkoppel is die polariteit van die opbrengs. Die verbruiker Web maatskappye wat hierdie siklus se wenners is 'n paar van die grootste wat die wêreld nog ooit gesien het het, te danke aan die verspreiding en volwassenheid van die Web, en die feit dat die meeste van hulle het so lank gewag om' n uitgang te soek. Maar die ander groot tendens is om die funksie / app maatskappy flip vir minder as $ 100 miljoen. Dit is goed gedokumenteer dat klein en middel-cap maatskappye kan nie meer gaan openbaar, en diegene wat 'n paar-honderd-miljoen-dollar verkryging enkelspel en dubbelspel-agtige Cloud.com en mede-Redpoint afrit Clearwell is moeilik om te kom.

Al wat is wat Redpoint se wen van 2011 so 'n hoopvolle teken dat daar nog iets in tussen die twee uiterstes. Die firma het verskeie uitgange verlening aan hulle terug van 10x of meer sonder spel in die groot Web 2.0 name. Hulle het dit gedoen deur middel van minder sexy Internet maatskappye soos by die huis weg, internasionale uitgange soos Qihoo, en 'n paar stewige dubbels en drie persoon in die onderneming besigheid. Redpoint nie op lucking in die groot telling getel het, het die firma 'n goed beredeneerde beleggings teen billike pryse en gegrawe uit sy eie geluk.

Ek is vasgevang met Redpoint se nuutste vennoot Satish Dharmaraj op video die afgelope week 'n bietjie meer te praat oor die firma se hardloop. Hy het twee jaar gelede by die firma na 'n ster rekord as' n entrepreneur, en Cloud.com was sy eerste hanteer. Ons het gepraat oor hoe Redpoint is om geld te maak, en ons het ook gepraat oor wat dit vir Dharmaraj was soos om op die ander kant van die tafel.

No comments:

Post a Comment