Saturday, 09 July 2011

Vra Slashdot: Lewe Sonder Internet at-home Toegang?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/Goq8wRIVNj8/Ask-Slashdot-Living-Without-Internet-At-Home-Access:
'N anonieme leser skryf: "Ek het besluit dat die internet is nie meer' n positiewe invloed op my lewe, en ek is geïnteresseerd in my diens te kanselleer. In die belang van die verbeuring van alle digitale geriewe, Ek is van plan om op te rig 'n klein intranet, hosting 'n paar bronne wat ek dink ek wil toegang het tot op' n gereelde basis (bv. 'n teks dump van Wikipedia). Ek sal ook nog toegang tot die internet by my kantoor, en het maklike toegang tot openbare Wi-Fi by biblioteke en koffiewinkels My vrae is dus:? Het enige iemand enige ondervinding 'n lewe sonder die internet Watter groot hinder het jy teëkom watter hulpbronne moet ek op my intranet Is daar enigiets wat ek is met uitsig oor "?

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment