Saturday, 09 July 2011

Die oplossing van die Scoble probleem in sosiale netwerke

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/yaoM7kuoWKk/:

Editor's note: Guest skrywer Rocky Agrawal blogs op die herontwerp en Tweets @ rakeshlobster .

Ek het uiteindelik geblokkeer Robert Scoble in Google +. Ek het absoluut niks teen Scoble. Ek bewonder hom baie, eintlik. Hy is 'n groot aanwins vir die startup toneel, en hy werk damn hard. Ek het met hom 'n paar keer en ek is seker ons sal weer ontmoet. Maar hy was net besig om weg te veel te word.

My Google + voer is deur hom oorheers. Ek het probeer om 'n half-stap te neem en net Scoble verwyder van my sirkels. Maar dan het hy Google se ewige # 1 voorstel vir 'n nuwe vriend.

Ek het gesien dat die Scoble effek elders. Toe Scoble aangesluit Quora 'n rukkie terug, het sy toetrede veroorsaak 'n skielike verskuiwing in Quora gedrag. Sy legioene van volgelinge volg hom op Quora en sy antwoorde op die koste van die ander upvoted. (Dikwels, het dit gelyk, sonder om selfs die lees van die antwoord.) Quora gereelde teruggeslaan deur sy antwoorde downvoting, selfs wanneer hulle goeie antwoorde.

Dit is 'n deurlopende probleem met' n nuwe sosiale netwerke. Silicon Valley bekendes oorheers die gesprek. 'N goeie vriend is op die Google + Top 100-lys, ek kan nie kommentaar lewer sonder om my kennisgewing aanwyser verlig vir dae op' n tyd as sy groot volgende voortdurend reageer op die pos op een van sy poste.

Terwyl dit dalk 'n groot ervaring vir die gewilde mense in Silicon Valley en selfs vir lesers in Silicon Valley te skep, dit is nie die manier om' n massa-mark sosiale netwerk op te bou.

Alhoewel ek soos 'n klomp van die inhoud wat ek tans sien op Google +, het dit beperkte appèl. Dit het ook 'n gevaarlike priming effek as nuwe toetreders óf kyk na die gesprekke en naboots of besluit dat dit nie hul toneel. Dit is soos die loer in 'n party en besef dat die mense wat binne is niks soos jy nie.

Ek het gesien dat dit gebeur keer op keer met hype eienskappe soos digg, heerlike, FriendFeed, Wave, alarm en nou Google +.

Ek was nie op Facebook in sy baie, baie vroeë dae. Maar ek sou wees bereid om te wed die gesprek was nie hoofsaaklik oor die tegnologie maatskappye en die lewens van tegnologie uitvoerende beamptes. Dit was meer geneig om oor 'n warm mense op die kampus, Cambridge kroeë en restaurante, verskriklike professore, crappy weer, die sukses van die bemanning span en wat gekoppel met wie.

Een van my vroeë ervarings met dit wat sosiale gedrag dryf aanlyn was toe ek besig was by AOL. 'N Gedeelte van ons span na Dublin gegaan het om met ons dev span te ontmoet. Een aand was ons uit en my baas chugged 'n Guinness. Ek het 'n video van daardie geneem en het dit gepos aan die mislukte AOL UnCut Video site. Ek het IMed die skakel na 'n vriend. Binne 'n uur, pretty much elke een van ons span oor die hele wêreld gesien het.

Hierdie tipe inhoud is 'n kak-ton meer interessant is aan die meeste mense (my ingesluit) as gesprekke oor of Google + moet' n pos elke keer as iemand 'n reaksie of op' n 1-knoppie op 'n webwerf het' n uitwerking op Google + vernuwe.

Vreemd genoeg, die mate waarin die beperkings van Twitter onderdruk gesprek gehelp het om sy groei. Omdat werklike gesprek is hard Twitter gebruik (teen net tweeting uit jou eie storie) daar is nie die verwagting dat mense sal betrokke raak met jou in. Omdat tweets verdwyn as die firehose steeds uitstroming, is dit makliker om hulle te ignoreer. Ek weet I've dit gedoen.

Dit doen 'n beroep op' n baie van die mense wat gewild Twitter: A-lys bekendes, media, politici en megabrands. Hulle primêre doel op Twitter is hul weergawe van die gebeure in verband te bring. Dit gaan nie oor 'n gesprek met hulle gehoor. CNN wil nie regtig met jou te praat. Hulle wil praat by Y

No comments:

Post a Comment