Saturday, 09 July 2011

Vra Slashdot: hoe om veilig te Saw in Moederborden?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/9pPbDMs9IQ8/Ask-Slashdot-How-To-Safely-Saw-Up-Motherboards:
James-NSS skryf: "Ek hou van kuns en kunsvlyt te doen Ek het al spaar moederborde vir 'n rukkie as' n nuwe medium en ek het begin werk op die laaste aand wat ek gedra het dieselfde rat Ek dra terwyl 'n skildery. Fyn deeltjies respirator en veiligheidsbril. Ek het net sny 'n paar templates van sommige moederborde en toe ek klaar was, het ek gebruik die winkel-VAC myself & werkspasie om skoon te maak voor die verwydering van my masker Selfs nadat 5 + minute in' n goed geventileerde area (nie so goed soos dit moet glo gewees het) my eerste asem is naalde en spelde Ek is op soek na die bevalling en die uitlaat oplossings - ala baba se eerste yster long, maar ernstig, ek neute is hierdie materiaal net te giftig om mee te werk? "?

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment