Saturday, 09 July 2011

Ons Uitvoerende Assistent Greg, kry 'n verrassing In-Kantoor Haircut

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/ToR0OxsJ9HY/:

Wie sê werk vir TechCrunch is nie net oor die beste werk ooit? Case in punt: Bummed nadat verloor Oorsake " Josh Persky in Zaarly se "Startup Haircut Contest" hierdie week, ons nuwe geslaan uitvoerende assistent Greg Barto net gaan oor sy Vrydag besigheid vandag, die beplanning van vergaderings en ​​liassering lêers, ens wanneer hy was verras deur Zaarly se Shirley Horn Stein met die kapsel prys hy gedink het hy verloor het.

Watch sy priceless reaksie hier. "Ek is lief vir verrassings ... ek het gedink ek gaan wen, en toe ek verloor het, het ek gedink," Nou moet ek om 'n plek om te gaan kry' n haarsny te vind. ""

Zaarly die startup verantwoordelik is vir die gek wedstryd, het onlangs in die sak $ 1 miljoen in befondsing van Ashton Kutcher, Paul Bucheit, ons eie Michael Arrington en ander.


No comments:

Post a Comment