Friday, 29 July 2011

Vra Slashdot: Hoe beskerm jy data op Android?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/ZquYo4iqh2A/Ask-Slashdot-How-Do-You-Protect-Data-On-Android:
Gibbs-Duhem skryf: "Dit maak my baie senuweeagtig dat my Android-selfoon het toegang tot my e-pos / doel / G-praat / Facebook, slegs deur 'n vermoedelik redelik maklik gekap meetkundige wagwoord beskerming skema beskerm. Nog meer, want net die bevestiging van die foon na' n USB-poort kan volledige toegang tot die interne geheue en SD kaart, ongeag of 'n wagwoord ingesleutel het ek het geen idee hoeveel van die inligting wat wissel van Cached e-pos aan wagwoorde geberg in plat toeganklik is wanneer die bevestiging van die toestel as' n USB drive, en Dit bekommer my. " Vir die res van Gibbs-Duhem se vraag oor kwessies in Android-sekuriteit, lees hieronder.

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment