Friday, 29 July 2011

Airbnb slagoffer praat weer: haweloses, bang en kwaad

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Fy7fMeBOCwY/:

Gister het ons geskryf het oor "EJ," het 'n vrou wat haar woonstel San Francisco burglarized en gevandaliseer word deur iemand wat haar huis gehuur vir 'n week via Airbnb.

Daar was 'n verwarring oor hoe Airbnb was en is die hantering van die situasie. Sien die updates op die pos hierbo, en uitvoerende hoof, Brian Chesky se pos hier op TechCrunch later gister praat oor die situasie.

Die gebeurtenis plaasgevind het, wat is 'n verskriklike terugslag vir die maatskappy se reputasie. Die verwarring blyk om rond te wees of nie Airbnb haar sal vergoed vir haar verliese. Die maatskappy het op die eerste het gesê nee, dan ja gesê, en verduidelik dat hulle die aanbod gemaak het verlede maand toe dit gebeur het, nie in reaksie tot die PR storm gister.

En EJ was om dit te bevestig in haar eerste pos op 29 Junie, drie dae ná sy het teruggegaan huis toe en gesê:

Ek sou nalatig wees as ek nie het gestop, hier om te beklemtoon dat die kliëntediens span by airbnb.com is wonderlik, om hierdie misdaad hulle volle aandag. Hulle het dikwels genoem word, die uitdrukking van empatie, ondersteuning en opregte besorgdheid oor my welsyn. Hulle het aangebied om my te help emosioneel en finansieel te herstel, en werk met SFPD hierdie misdadigers op te spoor.

Maar gister in 'n nuwe post , EJ sê dat die maatskappy na 30 Junie is aansienlik minder vriendelik teenoor haar. Meer onlangse kommunikasie, sê sy, was daarop gemik om om haar die boodskap te verwyder, of skryf iets nuuts met 'n meer positiewe toon.

Op 29 Junie het ek gepos het my storie, en 30 Junie het dus punte op die laaste dag wat ek gehoor het van die kliënt diens span oor my situasie. Om die waarheid te sê, my aangestel "skakeling" van Airbnb opgehou kontak my geheel en al net drie dae nadat ek die berig van die misdaad, op 25 Junie, vir redes wat onbekend is aan my. Ek het niks van haar gehoor sedert.

Ek blog my storie, en al hierdie soort en ondersteunende mense net ... verdwyn.

En sedert 30 Junie? Op dieselfde dag, het ek 'n persoonlike oproep ontvang van een van die mede-stigters van Airbnb. Ons het 'n lang gesprek, waarin hy aangedui het met kennis van die (voorheen genoem) persoon wat deur die polisie aangekeer is, maar dat hy nie kon bespreek die besonderhede of die vorige gevalle met my, as die ondersoek voortgesette was. Hy het toe sy kommer oor my blog post, en die potensieel negatiewe impak wat dit kan hê op sy maatskappy se groei en die huidige ronde van befondsing. Gedurende hierdie oproep en in boodskappe daarna, het hy versoek dat ek die blog gesluit geheel en al of sy toegang te beperk, en 'n paar weke later, het voorgestel dat ek werk die blog met' n "verdraai" van die goeie nuus so te "[s voltooi.] die storie. "

Sedert 30 Junie, die mede-stigter is die enigste persoon op Airbnb van wie ek ontvang het af en toe kontak met my situasie, sy boodskappe primêr gemik op my blog post en sy aktiwiteite op Twitter. (Nota: 'n tweede mede-stigter het E-pos my vir die eerste keer om 02:00 gister, wat daarop dui ontmoet ons vir koffie as hy "vergadering" my sal geniet Hy het geen ondersoek na my huidige emosionele toestand, my veiligheid of my welstand.. )

EJ sê ook dit is nie vir haar duidelik dat die polisie het enigiemand wat verantwoordelik is in aanhouding. En die ergste van alles, sy praat oor hoe haar lewe voort te ontwrig word en sy vrees vir haar persoonlike veiligheid sedert die misdadigers weet net oor alles omtrent haar na die lewe in haar huis vir 'n week.

In die tussentyd, ek is nog steeds ontheemde, bons tussen vriende se huise, clutching my kussing en wat is links van my normaliteit. Ek spandeer my oggende verwysing na nagmerries en asemhaling deur paniek aanvalle, en my middae skuur die stad se pandjieswinkels in die ydele hoop dat ek 'n paar van my gesteel skatte kan herstel. Ek voel nie anyt

No comments:

Post a Comment