Saturday, 23 July 2011

Samsung-befondsde studie bevind 3D video veroorsaak ekstra oogvermoeidheid, moegheid

Interessante nuus oor die URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/D64YmEtvkiI/3d-video-causes-extra-eye-strain-and-fatigue-study-finds.ars:

3D vertoon ekstra oog moegheid veroorsaak, volgens 'n studie gepubliseer deur die Journal of visie vandag wat in die gedeelte befonds is deur Samsung se R & D arm. 'N Groep navorsers van die Universiteit van California-Berkeley het bevind dat as proefpersone 3D uitstallings gekyk het, het hulle berig meer oogvermoeidheid en moegheid en minder visie duidelikheid daarna as wanneer hulle 2D video gekyk het. Die verskil tussen die diepte van die skerm en die diepte van die 3D beeld die meeste probleme veroorsaak, alhoewel navorsers het ook gevind dat die verhouding tussen beeld diepte en nabyheid van die skerm ook 'n rol gespeel in oogvermoeidheid.

Vier-en-twintig deelnemers in die studie het getoon 3D en 2D-video by verskeie besigtiging afstande, en dan vraelyste gereageer het op die oog moegheid, nek en rug pyn, en die visie duidelikheid. In die video clips, was die skrywers die fokuspunt, wat is die oppervlak van die skerm, en die vergence afstand, wat is waar in die beeld die oë probeer om te fokus op verskillende. Vir 2D video, hierdie punte is altyd een en dieselfde nie, maar in 3D video die vergence afstand wissel, en kan óf dieper as die oppervlak van die skerm of voor dit.

Die deelnemers het gereageer wat hulle ervaar meer oogvermoeidheid en moegheid van die video met die verskillende vergence en brandpunt afstande, 'n kenmerk van 3D wat al lank wat veronderstel is om oogvermoeidheid te veroorsaak. Die self-gerapporteerde verskille tussen 3D en 2D was nie drastiese, maar hulle was beduidende.

'N tweede deel van die studie het bevind dat alhoewel 3D was vermoeiende in die algemeen, het die deelnemers het meer probleme met ver vertoon wat' n beeld met 'n afstand vergence dieper as die skerm en met' n byna vertoon van beelde knal uit die skerm.

Hierdie navorsing is baie relevant is vir 3D inhoud ontwerpers, wat nie kon bepaal wat reses of pop uit die skerm gebaseer op die verwagte kyker afstand. Maar die studie beteken ook dat 3D-video wat meer gemaklik in 'n teater gesien is noodwendig nog baie meer ongemaklik om te kyk na wanneer dit in' n woonkamer.

Ongelukkig vir Samsung, finansiële ondersteuners van die studie en die vervaardigers van 3D-TV's, die navorsing blyk aan te dui dat hulle die oë van hul kliënte is seer.

Joernaal van Visie 2011. Doi: 10.1167/11.8.11

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment