Saturday, 23 July 2011

Ek wil nie tot 'n diversiteit kandidaat

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/zTlpJkEXwjo/:

Editor's note: Guest skrywer Bindu Reddy is die hoof uitvoerende beampte van MyLikes, 'n woord-van-mond -advertensie netwerk befonds deur die voormalige Googlers.

Wanneer ons engel deur die verhoging, het ek 'n telefoon gesprek met' n prominente Silicon Valley belegger wat nie tyd het om my van aangesig tot aangesig te ontmoet hê nie, maar was geïnteresseerd in te belê in MyLikes, want ek was 'n vroulike entrepreneur-ook bekend as die "diversiteit kandidaat. "

Terwyl dit moeilik is om nee te sê vir geld, veral as iemand dit aan jou gee sonder om eers te luister na wat dit is wat jy doen, voel ek beledig en ongelukkig. Ek het gevoel dat ek bevoeg is genoeg om geld in te samel en 'n suksesvolle besigheid op te bou, ongeag van my geslag, nie as gevolg van dit.

In alle regverdigheid, hierdie engel en baie ander ondersteuners van die vroue in die tegnologie het 'n goeie bedoelings. Maar hulle het nie besef dat deur uit te roep iemand se geslag hulle maak die stelsel minder meritokratiese.

Kom uit Indië, ek het 'n persoonlike perspektief op die onbedoelde gevolge van sulke beleide. My alma mater (die Indiese Instituut van Tegnologie ) is 'n hoogs meritokratiese instelling-toelating word gebaseer op' n heeltemal objektiewe kriteria: stapel posisie in ' n ​​enkele toelatingseksamen geneem deur studente regoor die land .

Daar is egter een uitsondering: 'n sekere aantal sitplekke is gereserveer vir studente van die kaste, wat histories teen gediskrimineer is. Dit help in sommige gevalle deur die verskaffing van geleenthede aan mense wat werklik kan hulle gebruik, maar in die meeste gevalle is dit eenvoudig nie werk nie. Dit ondermyn die werklik goeie mense wat sonder die kwota toegelaat is en veroorsaak 'n baie onsekerheid en spanning onder mense wat nie die vermoë het om te gaan in' n hoogs mededingende omgewing. Daar is ook 'n baie woede en wrewel van ander wat net gemis om toelating asook.

Stepping terug, op 'n meer fundamentele vlak, ek is nie regtig seker dat ons moet bekommerd wees oor die gebrek aan vroue in die tegnologie meer as om bekommerd te wees oor hoekom daar nie meer vroulike vragmotorbestuurders of meer manlike verpleërs.

Vroue en mans is anders. Selfs in 'n ideale wêreld, waar vroue en mans het die vryheid om te kies wat hulle wil doen, sonder enige vooroordele of sosiale vooroordeel, sal ons voortgaan om oorheers beroepe met' n manlike en vroulike te hê.

Fundamenteel is, sal mense die rigting van beroepe en loopbane dat hulle goed is in swaartekrag of 'n ingebore voordeel.

Dit gesê, ons is nog ver van daardie perfekte wêreld. Vroue is geneig om betaal te word minder as mans selfs al is hulle ewe goed presteer en daar is geen ontken dat daar nog baie vooroordele teenoor vroue, selfs in beroepe wat hulle is waarskynlik beter te wees . Terwyl ek dink ons ​​moet doen wat ons kan om geslagsgelykheid te bevorder, kan ek nie glo nie voorkeurbehandeling of diversiteit quota is die antwoord.

Kwotas altyd geneig om sleg vir almal wat betrokke is in die lang termyn die vroulike kandidaat wat die werk gekry het, want sy was 'n vrou, die verhuring bestuurder wat dalk met' n B-speler en die res van die span die gedrang het, wat sal altyd die gedagte hawe - "sy is waar sy is, want sy is 'n vrou." Die ergste van alles is dit nie' n werklike bewys aan die vroue wat is eenvoudig beter op hul werk.


No comments:

Post a Comment