Saturday, 23 July 2011

Rethinking lyste, Groepe en sirkels

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/6XwmKBGDG9U/:

Editor's note: Yoav Soham is professor in rekenaarwetenskap aan die Stanford Universiteit en mede-stigter van Katango , wat sorg vir Facebook vriende in groepe

Die onlangse bekendstelling van Google + voer vir 'n groot Google-versus-Facebook bespreking is . In die middel van die bespreking is die sirkels komponent van Google + , wat gebruikers toelaat om hul kontakte in betekenisvolle clusters (byvoorbeeld, "familie" en "werk") en deel ander inhoud met ander clusters te reël . Sirkels 'n rol speel wat byna geheel en analoog aan Facebook se lyste, al (indien ietwat begrawe in die Facebook-UI) vir 'n lang tyd. Facebook natuurlik ook die idee van die groepe, afsonderlik van (en meer onlangs as) Playlists. Hier is 'n paar basiese waarnemings op die lyste, groepe en kringe wat blyk te gewees het glansend oor die verskeie onlangse artikels.

  1. Hierdie onlangse bespreking het gefokus op die verskille tussen die Facebook-en Google-aanbiedinge, maar mis wat ek dink is 'n meer basiese gemeen - en treffende kenmerk. Hulle het albei die gebruiker vra om groepe / lyste / sirkels met die hand te skep. Dit werk goed vir groepe met 'n klein en stabiele lidmaatskap, familie, byvoorbeeld. Maar dit is 'n nie-oplossing vir die groot-en / of vloeistof groepe.
  2. Sowat ses maande gelede het ek deur die uitoefening van die sorteer van my dan 321 Facebook-vriende in lyste. Dit was ondraaglik. Dit het my meer as 'n uur' n halfpad ordentlike werk te doen, en ek was nie pret om rond te word toe ek klaar was. Ek is nou tot 388 vriende, jy kon my nie betaal nie weer deur daardie oefening gaan. Facebook statistiek bevestig dat ek nie alleen (slegs 5% van die gebruikers geskep het lyste, byvoorbeeld).
  3. Facebook het 'n kreatiewe oplossing-skakel van die lyste aan groepe. Die idee was dat terwyl slegs jy kan jou lyste te skep en in stand te hou, 'n groep is gesamentlik deur al sy lede gehandhaaf. In 'n draai op die bekende nuusgroep self-inskrywing in die Facebook- groepe moet 'n mens' n uitnodiging, kan slegs bestaande lede Voeg nuwe lede. (Beide die lyste en groepe is nog steeds op Facebook ondersteun, hoewel die meeste gebruikers is nie bewus van hierdie subtiele.)
  4. Maar dit beteken nie om die probleem op te los. Groepe is nie lyste. My lyste definieer my sosiaal , hulle is my sosiale spieël. Hulle is myne alleen en ek sal veroordeel word as ek laat jy aan hulle raak. Ek sal besluit wat in my familie sirkel, my AI kohorte, my Tech-guru lys, my kollege-vriende cluster se is .
  5. Natuurlik, my lyste oorvleuel met joune. Inderdaad 'n paar is pretty darn soortgelyk. My vrou se familie het 'n 80% oorvleueling met my. Dit kan verwarrend wees, veral wanneer ons begin met die gebruik van hierdie lyste te kommunikeer. Wanneer my vrou deel 'n foto saam met haar gesin lys en ek met my dit kan moeilik wees om die twee lyste uitmekaar te vertel, want die name van die lyste mag identies wees ("Soham familie", sê, met apologie aan die Eliasaf merk) , en omdat die twee stelle van mense is byna identies. Om hierdie rede het ons 'n natuurlike dinamiese waarin mense met min of meer soortgelyke lyste is geneig om met verloop van tyd aan "standaardiseer op dieselfde lys. 'N informele reël wat ek gebruik - nie op enige manier geverifieer word nie - is dat die lyste sal saamsmelt indien hulle oorvleuel is 75% of meer.
  6. Dit beteken nie dat groepe nie belangrik is nie. Dit is veral waar wanneer daar 'n objektief gedefinieer lidmaatskap maatstaf is. Lidmaatskap in "Stanford klas van '02" is nie 'n kwessie van smaak of opinie, jy is of daar of nie (ek is systap subtiele kwessies, soos bedoel ons jy studeer in '02 of begin in '99). Hierdie groep kan (of mag nie)

No comments:

Post a Comment