Saturday, 23 July 2011

7 maniere Twitter Kan Wen word om plaaslike

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/EaUA1NbWwiU/:

Redakteur se nota: Die volgende gas boodskap is geskryf deur Victor Wong , die hoof uitvoerende beampte van PaperG , 'n plaaslike advertensie tegnologie maatskappy.

Verower "plaaslike" bly een van die grootste geleenthede op die internet vandag en dit lyk
al Twitter se unieke posisie gegaan het grootliks ongesiens. Vandag, Twitter is 'n wonderlike instrument vir
verbind mense aan die wêreld, maar dit het nog nie suksesvol verbind mense na plekke hulle omgee
oor. As Twitter verkies om daardie gaping, hoewel, hoër gebruiker betrokkenheid en selfs monetization te oorbrug
sou waarskynlik volg.

1. Twitter Plekke
Wat het gebeur op Twitter Plekke? In 2010, Twitter plaas bladsye vir plaaslike besighede (naam Twitter Plekke), maar hulle is verlore in die nuwe herontwerp. Die aanvanklike konsep, terwyl die gebrek aan sigbaarheid en nut, op voorwaarde dat 'n goeie bloudruk vir hoe Twitter kan beter bedien plaaslike besighede deur die onderskeid van gereelde gebruikers.

Die eerste stap vir Twitter sal wees in die uitzoeken hoe om persoonlike rekeninge te onderskei van besigheids rekeninge. Gedoen wat reg is, Twitter plekke kon gaan om die bron vir inligting oor enige besigheid (nadat alle besighede is meer geneig om hulle Twitter bladsy oor hul webwerf by te werk). 'N nuwe Twitter Plekke kan plek bladsye met ooreenstemmende besigheids rekeninge, sowel as die totale inhoud van ander plaaslike bronne soortgelyk aan wat Google doen met sy plek bladsye skakel.

2. Waar om te volg
Benewens na "Wie om te volg," Twitter moet 'n artikel "Waar om te volg" wat voorgestel oppervlak Twitter plek bladsye skep, om sodoende die verhoging van die sigbaarheid van Twitter plekke. Nie net sou dit gebruiker betrokkenheid verhoog, hierdie funksie sal genereer ook moontlik advertensie voorraad vir 'n "Bevorder Plekke" produk wat die plaaslike ekwivalent van die "Bevorder Rekeninge" word reeds verkoop.

3. Plaas Trends
Twitter moet die uiteindelike federator check-ins, sowel eksplisiete (vierkantig gelê, geo-tagged tweets) en meer implisiete (Instagram). Die meeste plek gebaseerde dienste reeds uitgesaai inligting na Twitter, wat bly onpartydig sonder sy eie mededingende diens, in teenstelling met Facebook. Deur aggregeren uitgesaai plek data, Twitter eintlik kan organiseer wat gaan aan in 'n bepaalde omgewing of plek en wys trending plekke. Hierdie nuttige instrument skep ook nog 'n natuurlike advertensie geleentheid - Plek Trends.

4. Geotargeted Tweets
Vir groot kettings, een van die dilemma is hoe om Twitter te gebruik om plaaslike, 'n spesiale winkel promosies uit te voer. Twitter
moet in staat stel om betalende adverteerders geo-teiken tweets volgelinge in 'n spesifieke plek. Deur dit te doen, kan die nasionale plaaslike besighede met verskeie plekke, soos Whole Foods of Best Buy, stuur weeklikse specials spesifiek tot sekere gebiede sonder vrees van die gebruikers in ander gebiede te vervreem.

5. Plaaslike Alert
Enigeen wat gebruik Twitter kan vertel dit is 'n goudmyn van inligting oor jou gemeenskap - as jy weet hoe om korrek te soek. Om mense help om plaaslike inhoud, kan Twitter bied "Google Alerts" waarmee gebruikers in kennis gestel wanneer sleutelwoorde (plekke, mense, ens.) Vind plaas in die buurt. Mense kan dan onmiddellik in kennis gestel word wanneer 'n skool, kind, of' n belangrike plaaslike kwessie maak die nuus.

6. Lojaliteit Rewards
Enige besigheid wil hê dat hul beste kliënte te beloon, en Twitter moet maak om dit dood eenvoudig om nuwe volgelinge of lojale advokate te beloon. Talle sake-eienaars sou graag om te sê: "Dankie vir die volgende van my restaurant, hier is 'n geskenkbewys vir' n gratis voorgereg!" 3de party pogings, soos PaperG is Polly.IM, het reeds begin om iets soortgelyks met groot sukses.

7. Bevorder Retweets vir plaaslike handel
Stel jou voor die kombinasie van die groep te koop rage met 'n platform as fundamenteel die sosiale as Twitter. Twitter
het 'n handel geleentheid om die plaaslike handel oor die ruimte te betree deur dit

No comments:

Post a Comment