Monday, 11 July 2011

OMG / JK: Ja, natuurlik Jy is in my 'vriende' Circle. Sweer.

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/pbCmR35J8lE/:

Ons is terug vir 'n nuwe episode van OMG / JK, en, in die gees van Skype se nuwe integrasie met Facebook, het ons besluit om hierdie nifty video konferensies tegnologie vir onsself uit te probeer!

Goed, so die split-skerm aksie was hoofsaaklik gemotiveer deur die feit dat ek nou in New York, maar dit is beslis betyds. In hierdie week se episode het ons gesels oor die nuwe Skype / Facebook-bekendstelling by die lengte, en ons doen ook 'n diep duik op die ander sosiale netwerk wat nou' n swaar klem op video roeping: Google +. Ek dink dit is hoe dit gespel.

Ons het ook op MG se onlangse besluit om e-pos aan sloot vir die maand van Julie, wat sal net sy Augustus dat veel erger raak.

O, en nie bekommerd wees - video kwaliteit vir my die helfte van die skerm sal baie beter wees om volgende week te begin, soos ek sal stralend wees van AOL se ateljee.

Hier is 'n paar onlangse poste wat relevant is vir hierdie week se episode:

Skryf in vir ons op iTunes!


No comments:

Post a Comment