Monday, 11 July 2011

HTML5 Game Maker lyk Sleepy Chrome webwinkel verkope op IOS te bowe

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/YDL7kZ-3usc/:

Sowat 'n jaar gelede, verlore jare Games , 'n vroeë stadium spel ontwikkeling opstart in Palo Alto, Boing Boing se "Spele geïnspireer deur Music Contest" ingeskryf . Die 'n spel genaamd "Aanslag! Arena ", 'n verslawende 16-bis-arcade-styl, HTML5-net fantasie skiet' em up. Die wedstryd is gewild genoeg dat Google dit 'n bekendstelling titel vir die Chrome webwinkel terug in Desember.

Maar, afgesien van aggressiewe aflaai van Chrome Kwaad Voëls (wat nou onbereikbaar vir my op Chrome, deur die manier), het verkope nie presies is buitenmaatse .

As 'n resultaat, verlore jare Games stigters Geoff Blair en Matt Hackett is gretig om te gaan na die IOS mark, maar as die makers van' n HTML5 enigste wedstryd, was hulle aanvanklik die wiele gery deur die feit dat HTML5 het nie regtig gekry te bespoedig (letterlik / figuurlik) mobiele toestelle of tablets, te danke aan 'n menigte van prestasie en klank. Een van die toerisme-aantreklikhede aan die gebou in HTML5, het hulle gesê, is die ability, en hulle het gevind dat dit maklik om 'n aanslag te beweeg! na die Mac App Store vir die lessenaar.

Maar, HTML5 was, ten minste wanneer hulle begin het, het 'n bom op die iPad, as hulle net in staat was om' n klank-lêer op 'n tyd, ervare latency kwessies, en so op te speel. Terwyl klank in HTML5 is nie 'n maklike dier in die eerste plek te make met HTML5 gesien vinnige ontwikkelaar aanneming in die afgelope maande, en die tegnologie is besig om meer en meer geoptimaliseerde elke dag, as ondersteuning vir opkomende web tegnologie vang op die selfoon en ander toestelle. "HTML5 is die toekoms van die web-inhoud, en ons op die grondvloer van plan is om te wees wanneer dit kom na die speletjies", Blair gesê.

So, terwyl Aanslag! op Chrome is groot vir die speel van die spel op 'n rekenaar of laptop, sal die span in wese het om hul HTML5 spel te herskryf heeltemal is wat hulle dit vir selfoon, veral IOS te optimaliseer. En as hulle nie presies spoel met kontant van CWS verkope, 'n tyd saver is van kritieke belang. Om op te los hulle mobiele ellende, verlore jare het besluit om partner met die spel Sluiting, 'n opstart het ons oor in Februarie terug , die eerste lisensiehouer van Game Sluiting se mobiele HTML5 enjin.

Deur gebruik te maak van die startup se tegnologie, is verlore jare vandag die vrystelling van 'n volledige weergawe van Aanslag! IOS, sonder om die spel te herskryf. Volgens Blair is die ontwikkeling tyd vir die launch op IOS met 75% gesny, en as gevolg daarvan, het hulle in staat sal wees om om 'n daaropvolgende Android-weergawe volgende week begin.

Wat meer is, het hulle is in staat om sommige opgraderings te voeg op die spel vir die IOS vrylating, insluitend 'n veel groter speel area, vier nuwe omgewings,' n nuwe "Stage Kies" skerm om die spel pacing en re-speelbaarheid te verbeter, 'n " Shop ", watter eienskappe van 'n HTML5 Shield, Speed ​​Boots, Gold Armor, skerp Stone en meer, en twee tipes kontrole.

Terug in Mei, Game Sluiting vertoon HTML5-kruis-platform-multiplayer speel tegnologie op Google I / O, by wyse van "Popstar Verdediging", 'n spel wat spesifiek vir die konferensie om te wys dat dit inderdaad moontlik om' n enkele HTML5 te skryf spel wat werk oor implementeer, IOS, Android, tablets en alle. Verlore jare dieselfde doen, en met Facebook se "Projek Spartan" op die pad, na berig word die sosiale netwerk-reus te bring in die HTML5 spel op die selfoon, ontwikkelaars soos verlore jare, is goed geposisioneer om te doen net t

No comments:

Post a Comment