Sunday, 05 June 2011

Week in die spel: NGP, Bastion, Metro 2033 vervolg

Interessante nuus oor die url:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/exCvGJ_HOnY/week-in-gaming-ngp-bastion-metro-2033-sequel.ars:

Ons Bastion voorskou gegenereer baie meer page views as ons kyk na Call of Duty: Elite. Ek bring dit aan, want ek dink ons ​​het 'n groot gehoor daar buite, en die klein besonderhede soos wat regtig ry om die punt tuis. Jy is diskriminerend, smart gamers geïnteresseerd in nuwe idees, en ek is seker jy is al ook aantreklik.

Nou dat ek smeer jy gedoen het, Ek sou graag jou aandag te vestig op ons uitgebreide hands-on met die NGP hardeware en speletjies, nie die opvolger te noem aan een van my gunsteling speletjies van verlede jaar: Metro 2033. Volgende week is E3, so laat ons geniet die rustige naweek voor dinge mal.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment