Sunday, 05 June 2011

Vra Engadget: moet ek 'n 7 -, 8,9-of 10-duim tablet?

Interessante nuus oor die url:http://www.engadget.com/2011/06/04/ask-engadget-should-i-get-a-7-8-9-or-10-inch-tablet/:
Ons weet dat jy vrae gekry het, en as jy dapper genoeg is om die wêreld vir antwoorde te vra, hier is die uitlaat om dit te doen. Hierdie week se Vra Engadget ondersoek kom om ons uit Johan, wat kan lyk om te bepaal watter grootte is aansienlike genoeg nie. As jy soek te stuur in 'n ondersoek van jou eie, drop ons' n lyn aan te vra [at] Engadget [dawt] com.

"Ek is in die mark vir 'n tablet, meestal vir die inhoud verbruik, maar ook vir die beheer van e-pos en ietwat produktief as ek so voel dit het. Ek het nog nooit een besit het, so ek wonder watter grootte is die beste. Ek kon kry 'n 7-duim, 8,9-inch of 10-duim tablet - ek is meer bekommerd oor die grootte as die OS, eerlik menings. ek het dit nodig om draagbaar, maar nog steeds voel "groter" as my Droid X. Enige van dié wat gebruik het verskeie groottes!? Dankie "

'N groot vraag. Daar is natuurlik voor-en nadele van elk van die groottes, en jou opsies is seker saamgetrek het by die 7-duim einde. Dit gesê, die nou-afslag Galaxy tab en die steeds groeiende BlackBerry playbook sou die 7-duim wetsontwerp pas, en die keuses wat versprei aansienlik toe kruip tot 10-duim. So, wat sê jy?

Vra Engadget: moet ek 'n 7 -, 8,9-of 10-duim tablet? oorspronklik verskyn op Engadget op Saterdag, 4 Junie 2011 23:59:00 EDT. Besoek ons terme vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment