Sunday, 05 June 2011

Vra Slashdot: Kompenserend tegniese mense by te dra tot Sales?

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/do8kFnYfTUc/Ask-Slashdot-Compensating-Technical-People-For-Contributing-to-Sales:
wolk-yay skryf "Ek werk vir 'n IT konsultasie-maatskappy en onlangs het ek het reeds getaak met opskrif aan ons tegniese raadgewende span - wat sonder die fancy korporatiewe praat beteken dat ons probeer om te bemagtig ons tegniese span' n bietjie soos verkope te dink mense in plaas van suiwer georiënteerde diens. Om duidelikheid te verkry, ons tegniese mense is aangevra deur ons kliënte as vertrou adviseurs en wanneer hulle 'n geleentheid vir' n addisionele koop / netwerk refresh / projek hulle dikwels betrek ons ​​verkope span, maar wanneer die kliënt sien die verkope mense, het hulle altyd mossel aan, want hulle is 'sales mense en kliënte dink hulle is net belangstel in die verligting van hulle van hul geld! Ek is geïnteresseerd in wat die Slashdot gemeenskap dink van hoe ons moet vergoed engineering spanne vir hierdie "verkope se werk (wat sou kos ons kommissie te verkoop mense in elk geval), maar op 'n manier wat nie enige vyandigheid tussen verkope en tegnologie personeel te bevorder, want op die ou end verkoop mense leef en sterf op kommissie. Het iemand gewerk het in hierdie omgewing waar en wat werk / doesn 't werk in jou ervaring? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment