Sunday, 05 June 2011

Saamgeperste Tyd by die Australië Telescope Compact Array

Interessante nuus oor die url:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/0FFVXz5ySL8/Compressed-Time-at-the-Australia-Telescope-Compact-Array:
epaell skryf "Ek het al speel 'n bietjie met time-lapse en video editing oor die afgelope week, terwyl Duty Astronoom by die CSIRO se Australië Telescope Compact Array (ATCA) naby Narrabri in die land New South Wales (Australië) speel met video is. al 'n hele nuwe ervaring vir my, maar ek het pret om dit saam en het gedink dat ander dit kan geniet. Ek het gevang' n aantal video's van en rondom die teleskoop en probeer nie net die instrument en het die wolke, maar ook 'n paar van die te verlig wild wat ons ondervind, op 'n daaglikse basis, terwyl die waarneming van daar is dit ook. sluit' n verpligte video van kaketoes neem van 'n Hayride op een van die geregte en die paddas in die beheer kamer wat is ons konstant metgeselle tydens lang waarneming sessies :-) Ek raai oorskakeling van 360p tot 1080p en instelling op full-screen af ​​die volle effek van die video te kry. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment