Monday, 19 September 2011

Vra Slashdot: Goeie Gigabit 802.11n Home Router?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/zI5VZGSNrOQ/Ask-Slashdot-Good-Gigabit-80211N-Home-Router:
nukem996 skryf: "Hierdie week het ek in 'n nuwe woonstel met' n baie vinnige internet konneksie (100m met die moontlikheid van 200m in die toekoms) sal beweeg word. Ek is gewoond aan die loop van OpenWRT op my Linksys WRT54G router en sou 'n goed ondersteun router dit te vervang. ondersoek routers Ek het gevind dat die meeste beoordelaars die standaard firmware gebruik en sedert ek sal sit op OpenWRT Ek wil graag weet hoe goed dit werk wanneer die gebruik van daardie. My vereistes is Gigabit LAN en WAN, 802.11n 5Ghz en 2,4, goed ondersteun deur OpenWRT en / of DD-WRT, en USB-ondersteuning sal lekker wees, ek dink gaan met buffels WZHH-HP-AG300H, maar sommige resensente sê daar is verskeidenheid en laat val kwessies My ISP dui daarop.. die Apple Lughawe sowel eksplisiete wat nie ondersteun word deur OpenWRT of die D-Link 825 wat verband probleme so goed en 'n paar vriende het my vertel om weg te bly vorm D-Link Wat beteken slashdot dink? "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment