Friday, 16 September 2011

Smart phones Om rekenaar van Choice in ontwikkelende lande

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/rXTEh7-4hjI/Smartphones-Becoming-Computer-of-Choice-in-Developing-Countries:
'N anonieme leser skryf "die bou van die 3G-netwerke in ontwikkelende lande, plus ultra-lae pryse van die hou van Samsung, sal die smartphone die enigste rekenaar van miljoene burgers in die wêreld maak. En teen 2016, 97 persent van slimfone word verwag gebruik aanraak Nou, kry nie my verkeerd verstaan ​​nie - ek dra 'n iPad en' n iPod Touch in my rugsak en liefde aanraak - maar ek het nog soos 'n selfoon wat in my sak pas egter, gaan ek in die. minderheid vyf jaar van nou, wanneer die meerderheid van die draadloos kommunikeerders smart phones sal word. "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment