Friday, 16 September 2011

Famous natuurlewe fotograaf Busted vir die gebruik van stock foto's

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/lAR_JLa9zzw/Famous-Wildlife-Photographer-Busted-For-Using-Stock-Images:
Niemand weet beter as bekroonde natuurlewe fotograaf Terje Helleso hoe moeilik dit kan wees om daardie volmaakte skoot in 'n out-of-the-way plek te kry. Dis hoekom hy stock foto's gebruik. Die 47-jarige toekenning fotograaf geslaag het honderde van voorraad foto's af as sy eie oor die loop van 'n paar jaar. Uit die artikel: "Op Woensdag, 'n diep jammer Helleso het plaaslike radio Hy het ekonomiese probleme as' n rede, maar meestal was dit oor sy eie onredelik hoë eise aan homself om suksesvol te wees, het hy gesê" Ek was onder druk. meestal uit myself, en ek het in die versoeking As ons terugkyk, is ek verbaas dat ek het weggekom met dit vir so lank, en dat ek daarin geslaag om tred te hou verskynings aan my vrou en almal anders, "sê hy.".

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment