Thursday, 21 July 2011

Moenie dwaal 3D ter wille van 3D se nie, sê Sony

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/C1Xpxzwaybk/Dont-Go-3D-For-3Ds-Sake-Says-Sony:
Sony is bepaal 3D-grafika te stoot in die koninkryk van speel, maar die maatskappy blyk te wees daarvan bewus is dat kwaliteit, nie kwantiteit, is wat kan wen oor gamers. Hulle het vertel spel ontwikkelaars om die sprong te neem slegs indien dit vir 'n beter spel ervaring maak, en nie net om voordeel te trek van' n bedryf buzz woord. Sony se Mick Hocking het gesê: "Ons moet, en ons probeer om aan te moedig om almal te leer oor 3D behoorlik en kom praat met ons sodat ons sal ondersteun wanneer hulle vat die speletjies Maar net lewer die beste gehalte 3D. As Ons het gesien in 'n ander bedrywe, as jy' n groot gehalte 3D, in die rolprent wat jy kan sê die regte pad - dit is die mees suksesvolle film van alle tye, dit is die hoogste bruto film van alle tye - maar sedertdien het wat nie gevolg is nie met dieselfde mate van sukses. ... As mense sien 'n groot gehalte 3D dit nie verbeter die ervaring Dit is' n groot funksie vir 'n wedstryd. Maar as hulle sien' n swak gehalte 3D kan dit sit hulle af. Ongelukkig het sommige mense arm is die vervaardiging van kwaliteit 3D, in al die mediums oor die afgelope 12 maande ons. het gesien TV, film, sommige speletjies, waar die kwaliteit is nie daar nie. Dit is net 'n geval van mense nodig het om te verstaan ​​hoe om te werk met 3D, hoe om te maak dit tegnies korrek is en hoe dit kreatief te gebruik slegs Voeg 3D waar dit 'n verskil maak aan die gameplay ervaring dit moet iets byvoeg. Moet nie net by diepte ter wille van dit.. ".

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment