Sunday, 16 October 2011

Watch my Praat met my iPhone 4S (Siri Demo)

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/MxSS2gG0m-o/:
siri demo

As die iPhone 4S het 'n opvallende kenmerk, is dit die Siri persoonlike assistent . Jy vra Siri dinge om te doen deur te praat, en dit kan bel iemand in jou kontak lys, stuur hulle 'n SMS-boodskap of e-pos, stel' n vergadering, speel 'n lied,' n herinnering vir jouself, aanwysings te kry, of net Vra 'n vraag. Dit is 'n gesprek voorgereg in meer as een manier. Siri is die aard van die funksie wat jy wil te sweep uit jou selfoon 'n vriend of' n totale vreemdeling te toon.

John Biggs en ​​ek Siri in gister se Fly bedek of Die episode op die iPhone 4S, maar ek hierdie ekstra video band opgeneem in meer diepte te gaan. Dit is net beter Siri in aksie te sien dat om te lees oor dit. Siri is nie volmaak nie nie. Soms is dit lopies in netwerk probleme optel agtergrond geraas, of kry die verkeerde vraag, want jou instink is om te begin praat voordat dit gereed is. Maar dit is die koppelvlak van die mees indrukwekkende stem-rekenaar wat daar is nou.

In die demo hierbo, het ek 'n herinnering op te tel sommige blomme vir my vrou (' n boodskap later inloer op my selfoon op die vasgestelde tyd), dikteer 'n nota, vind' n nabygeleë park op 'n kaart, en die opstel van' n vergadering Biggs. Wanneer jy die opstel van 'n vergadering, Siri beide stuur' n e-pos aan die ander persoon en plaas dit op jou kalender. Ek vind dit besonder indrukwekkend, want dit is 'n geval waar die praat met Siri neem soveel minder tyd as om daardie aksies het myself.


Maatskappy:

No comments:

Post a Comment