Sunday, 16 October 2011

Hoe om 'n Laptop Dief te vang?

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/kOG1PUtK6TE/how-to-catch-a-laptop-thief:
Die eerste keer aanvaar indiener otaku244 skryf "Ek het 'n dag in Vancouver hierdie week terwyl jy werk in Seattle. Terwyl ek die area geniet,' n burger van Vancouver het besluit om my Macbook Pro te geniet. Ongelukkig het ek nie ontdek totdat ek was al terug by my Seattle Hotel Nodeloos om te sê, ek is baie miffed op die hele ervaring Gelukkig het ek LogMeIn op die rekenaar geïnstalleer het. ek die IP-adres aan die VPD, maar hulle sê dat die wette nie toelaat dat die waarborg slegs op die fisiese adres vasgebind aan 'n IP Dit klink soos die silwer bullet is om' n foto van die persoon wat die gebruik van die laptop te neem. Die vraag raak, hoe oortuig ek die man 'n script wat sal' n foto van hom neem en smtp dit uit te voer vir my Ek belowe om die foto's van die ou te plaas as dit kom af getrek suksesvol! "

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment