Thursday, 13 October 2011

Ubuntu 11,10 ("Oneiric Ocelot") Released

Interessante nuus oor die URL:http://rss.slashdot.org/~r/Slashdot/slashdot/~3/kdcfC6PORjI/Ubuntu-1110-Oneiric-Ocelot-Released:
Cue die vrylating van die Ubuntu partye - Ubuntu 11,10 aangekom het. Ars Technica het 'n baie positiewe opsomming van die veranderinge in die 11,10, Joe Brockmeier se stuk van' n paar weke terug verduidelik die terugkeer na die Xen na Ubuntu en die bekendstelling van Juju (voorheen Ensemble). Vra 'n anonieme leser: "Enige uitstaande redes hoekom ek nie opgradeer?" YMMV, maar as 'n lang tyd Ubuntu gebruiker, en soos baie ander gebruikers, ek het gemengde gevoelens oor die gesamentlike (en nou voltooi) weg te beweeg van' n konvensionele wimp koppelvlak tot die nuwe eenheid. Met vorige weergawes, is dit moontlik om 'n "klassieke" kyk, eerder as die standaard van die eenheid te kies; nou vir' n goeie of slegte, die linker vertikale spyskaart is 'n permanente lessenaar element. Dit lyk goed vir my, in die manier waarop die kanonieke ontwikkelaars van plan: as 'n konsekwente, kopieer, te verduur koppelvlak aan te beveel (byvoorbeeld) my ouers - maar ek gewoond is (en verkies!) Meer tradisionele wimp omgewings, so minste vir nou oorgeskakel na Linux Mint se Debian Edition.

Lees meer van hierdie storie op Slashdot.


No comments:

Post a Comment