Thursday, 13 October 2011

Aliens: besmetting die Metroid-styl, 2D Aliens spel ons wou nog altyd

Interessante nuus oor die URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/94TjVfohh8M/aliens-infestation-is-the-metroid-style-2d-aliens-game-weve-always-wanted.ars:

Die dood is selde scary in die video speletjies. Jy kan nie net altyd laai 'n vorige red en weer die gedeelte van die spel wat jy het gesukkel met het, of die spel sal bloot jou karakter bring terug na die lewe en plons jy regs af waar jy gesterf het. Ons kla oor die speletjies wat ly aan kontrolepunte wat te ver van mekaar, maar ons haat wanneer ons dieselfde afdeling van die spel weer as gevolg tot die dood te speel. In multiplayer-speletjies dood beteken gewoonlik dat jy 'n sluk van jou bier te neem as jy wag vir jou karakter te Respawn. In Aliens: besmetting op die Nintendo DS, dood beteken dat jy nooit kan gebruik dat die karakter weer .

Dis reg, dit is een van die min speletjies wat maak dood speler beteken iets. Daar is 'n beperkte hoeveelheid van die mariniers in die spel, en een keer een sterf, hy of sy is vir ewig weg. Jy kan die spel Reload by 'n vorige Slaan punt, maar dit is min en ver tussen, veral in die vorige afdelings van die spel. Die Marines in die spel het almal dieselfde vermoëns en deel wapen upgrades, maar hulle lyk en optree in die storie afdelings anders. Jy sal sommige meer as ander, wat beteken dat jy dalk wil 'n mariene te beskerm en die ander' n baas te stuur om te veg of dit deur 'n lang sessie tussen Spaar punte wil hê. Om laag op die gesondheid kan vreesaanjaend wees, veral wanneer jou beweging sensor wys jou 'n skerm gevul met vyande.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment