Thursday, 13 October 2011

Facebook en eBay span saam om nuwe lewe te blaas in die sosiale handel

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/KsmvAZmemuQ/:
facebook-surpasses-ebay-in-terms-of-value

"Ons is op 'n buig punt", eBay, uitvoerende hoof van Johannes Donahoe van die stadium Innovate , eBay se splinternuwe ontwikkelaar konferensie wat vandag in San Francisco gesê . "Ons sal meer verandering in hoe verbruikers winkel en in die volgende drie jaar betaal as wat ons gesien het in die afgelope 15 jaar sien".

Donahoe se voorspelling vir die toekoms het as konteks vir die gee van 'n meer volledige inleiding vandag X.commerce, die platform wat gevorm word deur eBay en sy nes eiers PayPal, Magento en GSI - wat ontwerp is om 'n robuuste, vol-diens en "oop" eCommerce oplossing te skep . Die eCommerce oplossing "om hulle te regeer", kan 'n mens sê.

Maar die regte skopper is dat as Leena geskryf het vroeër vandag , wat X.commerce regtig simboliseer is die eerste geval van eBay die skep van 'n maatskappy wat werklik voorsiening maak aan ontwikkelaars. In die verlede, eBay ontwikkelaars is verdeel in die eBay-handel, PayPal, ens, maar nou ontwikkelaars het al hierdie tegnologie op een plek, sodat hulle te skep "nuwe winkelsentrum en e-ervarings wat gebaseer is op hierdie onderling suite van gereedskap".

Een van die meer verwagte aankondiging om van Innovate uit te kom was 'n vennootskap tussen die wêreld se grootste sosiale netwerk en eBay, wat sal die laasgenoemde die integrasie van Facebook se Open Grafiek (die boom van verbindings Facebookers skep deur te deel en interaksie met vriende en inhoud op die sosiale te sien netwerk) in sy Magento en GSI globale handel platforms.

Wat beteken dit? Die vennootskap sal basies derde party onwikkelaars gee om 'n groter stem in die ontwikkeling van sosiale handel, sodat hulle nuwe sosiale shopping ervarings te bou vir verbruikers en kleinhandelaars, deel hul idees, en persoonlike programme vir die koop, verkoop, en die deel wat het Facebook se sosiale kenmerke gebak reg in hulle.

Terwyl die bou van Facebook se kenmerke in eCommerce aanbiedinge kan toelaat dat hulle inkopies meer persoonlike en vertoon vriende se gedagtes oor die produkte reg te maak in hul eShops nie, die waarheid is dat sosiale handel het presies nie geneem oor die afgelope jaar . Merchants het reeds die geleentheid om te store fronts op Facebook direk aan hul kliënte verkoop terwyl hulle netwerk-of navigeer 'n handelsmerk se Fan Page, maar so ver verkope op die platform is nie beïndruk nie.

Dit blyk dat verbruikers veral nie oor die doen van hul winkel op Facebook Jazzed - waarvan 'n deel kan wees as gevolg van die nuwigheid van Facebook se eCommerce, of dit kan eenvoudig' n onwilligheid om nuwe handel funksionaliteit te omhels oor wat werklik 'n platform wat ontwerp is om deel prente en steel voormalige liefdesverhale. Dit kan ook iets te doen met die feit dat baie verbruikers is bekommerd dat hul kredietkaart en persoonlike inligting is opgeraap deur Facebook in die transaksie. Óf kopers getrek het na 'n handelsmerk se eie aanlyn winkel, of hulle koop op Facebook en het dikwels' n app versoek om te aanvaar om 'n aankoop te maak. Dit app versoek kan gee 'n klomp van die inligting oor die gebruiker weg en dit is regtig iets baie verbruikers vergeefs trag nog steeds om te doen.

Inderdaad, dit is 'n resultaat van hierdie dat, as die VP en Algemene Bestuurder van X.commerce Matthew Mengerink sê vandag, online shopping bly "' n baie individualisties en eensaam ervaring". Wat is 'n skande oorweging van die feit dat Facebook se Direkteur van die platform en Mobile Marketing Katie Mitic vertel th

No comments:

Post a Comment