Monday, 10 October 2011

Liewe Meg Whitman ... Sommige ongevraagde advies op HP se PC toekoms

Interessante nuus oor die URL:http://feeds.arstechnica.com/~r/arstechnica/everything/~3/k7ZWY6_K3Gs/dear-meg-whitman-some-unsolicited-advice-on-hps-pc-future.ars:

Die afsterwe van Steve Jobs het my laat nadink oor ander Silicon Valley ikoon wie se siel het hierdie wêreld verlaat. Ek praat natuurlik oor Hewlett-Packard. Hewlett-Packard se uitvoerende hoof Meg Whitman het verlede week gesê dat sy wil om 'n besluit te maak oor die lot van HP se persoonlike stelsels Afdeling deur die einde van die maand. Whitman toespraak by Fortune Magazine se kragtigste Vroue Top , het gesê dat die lot van die rekenaar is 'n besluit: "Ek wil baie vinniger as my voorganger," volgens' n verslag van Bloomberg Business .

Nie dat Whitman gaan na my luister nie, maar ek wil graag 'n paar ongevraagde raad aan te bied: dit is tyd om uit te klim van die rekenaar besigheid. As jy nog steeds die vraag van wat om te doen met die rekenaar besigheid te vra ten spyte daarvan dat die wêreldwye markleier in PC-verkope, en kry dan nou uit en verkoop die afdeling vir iemand wat omgee.

Lees die res van hierdie artikel ...

Lees die antwoorde op hierdie boodskap


No comments:

Post a Comment