Monday, 10 October 2011

American Express 'n API te laat Vir digitale portefeuille platform dien; fokus op die data en Personalisatie

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/Zv1J1fmiInM/:
Serve

Oor die afgelope jaar, American Express het 'n paar sleutel betalings vennootskappe met tegnologie-maatskappye en het sy neem oor die digitale beursie, dien. Bedien integreer 'n verskeidenheid van betaling opsies in' n enkele rekening wat uit 'n bankrekening, debiet befonds word, krediet-of debietkaartrekening. Die maatskappy het ook 'n aantal van winsgewende draer vennoot behandel vir Bedien geland . Apart van dien, American Express 'n onlangse vennootskappe in die betalings ruimte sluit Vierkantig , Facebook en selfs Zynga vir persoonlike handel. Ons gaan sit het onlangs met Harshul Sanghi, American Express se nuwe vise-president van die Enterprise Groei Groep om oor Bedien te gesels, die digitale beursie en hoe die maatskappy se planne om die betalings ruimte te oorheers.

Sanghi, wat voorheen die besturende direkteur van die Noord-Amerikaanse onderneming aktiwiteite vir Motorola , by AmEx in September . Sy fokus is op die verdere ontwikkeling van die Bedien merk en die vorming van hierdie vennootskappe wat help om die kaart lid basis in ' n ​​nuwe segmente uit te brei.

Sanghi verduidelik dat terwyl elke betalings maatskappy (insluitend selfs Google) en kredietkaart maatskappy is die vrystelling van hul eie weergawe van die digitale beursie, dit is whats in die beursie wat werklik belangrik is. "Die beursie wat die meeste merk vennootskappe is wat kliënte te gaan swaartekrag," sê hy. En dit beursie moet naadloos in lojaliteit programme, en virtuele geldeenhede, wat is waarom AmEx gekoop virtuele geldeenheid monetization platform Sometrics 'n paar weke gelede. En die beursie moet bied en handel op te slaan as die goed so dat verbruikers nie om rond te dra coupons of afslag by 'n winkel.

Terwyl kommersiële vennootskappe is beslis die sleutel tot die breë appèl van Serve, 'n deel van Sanghi se meesterplan in die bevordering van die Bedien se teenwoordigheid is' n verband met die ontwikkelaars. "Dit is moeilik vir mobiele betalings bevorder sonder vennootskappe met 'n paar van die groot finansiële vennote op die skaal," verduidelik hy. "Daar is 'n klomp van regulasie in terme van die beweging van geld en bedrog en ons wil hê om die maat mobiele betalings starters dink in hierdie ruimte te wees." Sanghi sê dat in die eerste helfte van volgende jaar, American Express sal oopmaak om die dien platform te ontwikkelaar gemeenskap.

Nog 'n gebied waar die American Express is die fokus van sy pogings om wanneer dit kom om te dien, is op die data. "Data is na 'n onderskeid faktor in die betalings ruimte," verduidelik Sanghi. 'N persoonlike ervaring is sleutel gaan wees in die verskaffing van die digitale beursie dat verbruikers kleinvee, sê hy. En dit is net die aankoop van data wat American Express is op soek na myne nie.

Voorneme data, gestruktureerde data en ongestruktureerde data sal almal speel 'n deel van die lewering van' n persoonlike betalings ervaring op Twitter. Dit beteken dat die ontleding van dinge soos Tweets, Twitter sentiment, jou sosiale grafiek, Facebook updates en meer geteikende aanbiedings te lewer. "Die magic gaan word in die trou van gestruktureerde data en ongestruktureerde data vir die resultate in real-time," sê Sanghi.

Met 100 miljoen kaart lede, American Express 'data geleenthede is massief. Maar privaatheid is 'n belangrike kommer in die data-ontginning, sê San

No comments:

Post a Comment