Monday, 10 October 2011

Grootword Geek: Ben Heck

Interessante nuus oor die URL:http://www.engadget.com/2011/10/10/growing-up-geek-ben-heck/:
Welkom by die grootword Geek, 'n deurlopende kenmerk waar ons' n terugblik op ons jeug en vertel stories van die grootword van die nerds wat ons. Vandag het ons Kappertaal Extraordinaire (en gasheer van sy eie toon ), Benjamin J. Heckendorn !

As 'n kind grootword in Rich Land Center, WI, het ek soms het om ekstra kreatief te wees in die vind van dinge wat my tyd te beset, en my kreatiwiteit natuurlik gravitated na al die dinge tegnologie. Soldeer, Opzetter stelle en dekonstruksie van speelgoed is die middelpunt van my jong lewe. Om dinge uitmekaar om uit te vind hoe hulle gewerk het, is in wese 'n rite van deurgang vir my om van die nerds man wat ek vandag is.

Ek het my eerste voorsmakie van programmering in die laerskool op 'n versameling van selfs dan ou Apple II se, maar ek regtig dit het in die groothandel wanneer, op die ouderdom van 11, het ek my eerste rekenaar -' n Atari 800. Terwyl hy nog die ou vir die tyd, ek het 'n baie van programmering op dit en het baie geleer van die grondbeginsels wat nuttig is tot vandag toe.

Continue reading Grootword Geek: Ben Heck

Grootword Geek: Ben Heck oorspronklik verskyn op Engadget op Mon, 10 Oct 2011 13:00:00 CEST. Sien ons voorwaardes vir die gebruik van hulpbronne .

Permalink | | E-pos hierdie | Comments

No comments:

Post a Comment