Saturday, 08 October 2011

Jy het Dit is beter om te erken

Interessante nuus oor die URL:http://feedproxy.google.com/~r/Techcrunch/~3/FhUxYQUL95w/:
gets-better

"Ek haat byna al die sagteware. Dit is onnodig en ingewikkelde op byna elke laag ... jy kan nie verstaan ​​hoe fucked die hele ding is, " uitbarstings Ryan Dahl, die baie (en tereg) geprys skepper van Node.js . "Dit is regtig, waarlik, is al die stront. En dit is so veel erger as wat enige iemand besef, " is dit eens Zack Morris, wat gaan aan toe te voeg, "Die bedryf self ondersteun in 'n hoek en kan nie eens sien dat die pad vorentoe vereis om buite die boks te dink . "

Beleggers en bestuurders kan nie besef dit, maar die coders wat hul werk doen, is in 'n kollektiewe stand van die kwaad fermenteer. Klagtes oor die stand van die moderne sagteware-ingenieurswese vermeerder oral waar ek kyk . skrum die staat-van-die-kuns projek-bestuur metodologie, is onder aanval: "Ek kan net hoop dat wanneer Skrum af gaan dit nie die hele Agile beweging met dit, " Robert Martin, kla oor elitisme en die opkoms van betekenisloos se skrum Master "certificaties. Pawel Brodzinski afkraak sagteware certificaties van 'n ander hoek: "Dit lyk sertifisering evalueer mense onafhanklik en objektief is. Ongelukkig is dit ook grotendeels nutteloos. "

Selfs die toets-gedrewe ontwikkeling - die idee dat 'n ontwikkeling span se outomatiese toetse is nog meer belangrik as die werklike sagteware wat hulle skryf, en moet eerste geskryf word, word gekritiseer. Sodra hierdie geloof lyk byna heilig (hoewel dit in my ervaring die meeste van die bedryf betaal dit net lippediens), alhoewel, Pieter Hint Jens betoog, "Hoe meer jy toets sagteware, hoe erger dit sal wees" Peter Sargeant is dit eens: "Die Die hele konsep van toets-Driven ontwikkeling is hocus, en dit te omhels as jou filosofie, kriminele. "

Geeneen van die bogenoemde is verkeerd. Morris se eksegese van die problematiese proses van IOS app ontwikkeling is plek op: onder die gladde buitekant van Apple se Xcode omgewing en doelstelling-C taal lê wriemel Lovecraftian gruwels van die 1980's soos Preprocessor makros, woude van kriptiese stel / skakel vlae en paaie, skema / projek / doel verwarring, ens ens Android ontwikkeling is beter in sekere opsigte, maar sy aanbeveel Eclipse omgewing is lelik, clunky en soms net skaars verstaanbaar . Certificaties lyk vir my (met sekere uitsonderings) meestal word rooi vlae wat waarsku: "Hierdie persoon is van mening dat net die leer van 'n nuwe toolset is' n beduidende prestasie wat erkenning verdien" Toets strategieë moet aangepas word vir die probleem, nie die ander kant rond.

Maar ek is getref deur hoe die woede en frustrasie aangehaal hierbo is so uit-sync met my eie ervaring. Ek het kode skryf vir geld vir twintig jaar, met 'n ses-jaar interregnum 2003-2009, want ek het' n boek hanteer en het daardie tyd skryf romans voltydse. Toe ek terug kom in programmering twee jaar gelede, was ek getref deur hoeveel beter dinge gekry het. Ham-oorhandig tale soos Perl en C + + is grootliks vervang

No comments:

Post a Comment